През 2015 г. станахме свидетели на промяна по отношение на видовете топ рекламодатели в българското интернет пространство. Тогава компаниите от сектора на потребителските стоки изпревариха финансовия сектор по инвестиции в дигитална реклама (такава от години е тенденцията в телевизионната реклама, б. ред.). Тази тенденция се запазва и през 2016 г.
Няма промяна в това кои са първите три сектора, които рекламират най-много в българското интернет пространство спрямо 2015 г., заяви Велина Димитрова, мениджър „Бизнес развитие“ в Investor Media Group, част от която е Investor.bg, по време на представянето на седмото поредно годишно проучване на пазара на Interactive Advertising Bulgaria (IAB) в рамките на тазгодишния IAB Forum.
Така през 2016 г. водещ сектор в класацията по приходи в Топ 100 са „Потребителски стоки“ с 40% (37 рекламодателя), което представлява ръст от 5 процентни пункта спрямо 2015 г.


Оперираха Здравко от "Ритон"
Изтеглиха жребия за световното по футбол през 2026 г. Вижте всички групи
Спасители във Варна извадиха немска овчарка от 25-метров кладенец
Проблемите с водата в Аврен продължават
През 2024 г. България e сред най-засегнатите държави в ЕС от горски пожари
Cambricon ускорява работа по AI в Китай и разчита на подкрепа
Защо противоборството между Китай и Япония расте
Парвулеску за целите на срещата Путин-Моди
Какво представлява T-Dome системата на Тайван и може ли да парира китайски атаки
Панета: Трябва да се види подготовката за операцията на 2 септември
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Празнуваме Никулден, над 200 000 българи черпят днес
Прекроеният Бюджет 2026 е факт, какво предвижда и какво премахнаха?
Времето днес: Значителни валежи, на места в планините - сняг
Възраждането на военните кораби в Европа води до завръщане на британските корабостроители
Южна Корея започва първата си програма за ракети „въздух-въздух“