Бърз преход от настолни към мобилни устройства отчита онлайн магазинът eMAG.
29-те процента потребители, които са посетили онлайн магазина през смартфони и таблети през 2016 г., вече са 49% за изминалите месеци на текущата година, информира търговецът.
Голяма част от клиентите (около 75%) се възползват в максимална степен от възможността да получат поръчката директно до дома си.
В разгара на лятото магазинът отчита повишен интерес към продуктите от категориите „Дом, градина & Petshop“, „Авто“, „Мода“, „Спорт & свободно време“.
От началото на юни продажбите на онлайн магазина са се увеличили с 25% спрямо същия период на миналата година.
За първите шест месеца на 2017 г. се отчита ръст от 18% при продажбите в сравнение с 2016 г.


Седмичен хороскоп 8 - 14 декември 2025
Паника заради еврото: Хората се страхуват от измами и скок на цените
Учениците в Германия скочиха срещу закона за военната служба
Варна отбеляза Никулден с молебен за здраве и рибен курбан (СНИМКИ)
ИАМА: Дипломатите да уточнят как танкерът Kairos е докаран в български води
Биткойн опциите показват, че трейдърите се подготвят за крипто зима
Факторингът е трамплин за малкия бизнес при въвеждането на еврото
SpaceX ще предложи акции на вътрешни лица при рекордна оценка
Империята на китайските пристанища, част 5
Как чуждестранните автомобилни гиганти могат да се закрепят на китайския пазар
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Мощни слънчеви изригвания следващите три дни
Локо София удари Ботев Пловдив в истинска драма с пет гола
Седем загинали и 11 ранени при катастрофа между автобус и камион в Турция
Затвориха Прохода на Републиката заради румънски камион
Времето утре: Валежите постепенно ще спират