Google разширява своята стрийминг услуга YouTube TV в 14 нови американски пазара, за да достигне до половината американски домакинства. Допълнително още 17 пазара ще бъдат добавени през следващите седмици, обяви компанията, цитирана от Ройтерс.
YouTube разширява достъпа до телевизионния стрийминг на живо, докато по-младите зрители гледат все повече съдържание онлайн, а традиционните телевизионни мрежи се борят с проблемите, свързани със застаряването на аудиторията.
Традиционният телевизионен оператор Sinclair Broadcast Group обяви в четвъртък, че е сключил споразумение с YouTube TV за излъчването на нейните филиали ABC, CBS, FOX и NBC в 9 от 14-те нови пазара. Sinclair освен това има станции в 11 от 17-те пазара, на които YouTube ще навлезе в следващите седмици.
Сред новите пазари се нареждат Бостън, Синсинати и Сан Антонио, докато Остин и Индианаполис са сред онези, които ще бъдат добавени през следващите седмици, обяви YouTube.
Компанията разкри, че изпреварва конкурентите си в телевизионния стрийминг, предоставяйки най-много локални станции на пазарите, на които услугата ѝ е достъпна.
Sling TV, стрийминг услуга на Dish Network Corp., предлага само местни канали към своето абонаментно предложение Sling Blue, което е едно ниво над основната ѝ абонамента услуга.
YouTube отказва да посочи броя на абонатите на своята стрийминг услуга. Освен това компанията добавя Newsy, уебсайт за кратки видео новини, както и Tennis Channel без допълнителна такса за абонатите.


Курортите вече са пълни за 8 декември
Свличане на скали затвори прохода "Троян-Кърнаре"
Аксаково загуби и последния си мач за 2025 година
Олимпик Варна с рекордна победа в третото ниво на българския футбол този сезон
Черно море с благородна кауза за мача с Арда
Лидерите на Франция, Германия и Великобритания се срещат със Зеленски в понеделник
В Испания и Италия банките са двигател на дълго чакан възход на акциите
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Тревожен сигнал: хранителната сигурност в България не е обезпечена
Трафикът на кокаин в Европа се увеличава
Вулканът Килауеа изригна с фонтан от лава с височина около 370 метра ВИДЕО
Красиви идеи за празнична украса с малък бюджет
Гръцкият имотен пазар губи инерция: чуждите инвестиции рязко спадат