YouTube създава сериали и друго оригинално съдържание за международни пазари, включително Франция, Германия, Япония, Мексико и Индия, за да се опита да привлече нови потребители към своята платена абонаментна услуга, твърди един от старши директорите ѝ, цитиран от Ройтерс.
Програмите ще са в различни жанрове, като музикални документални продукции, риалити предавания, токшоута и сериали, обясни Сюзан Даниелс, глобален ръководител “Оригинални програми” в YouTube. Съдържанието ще бъде на местните езици и ще включва субтритри за други пазари.
Част от предаванията ще се появят в YouTube Premium, месечната абонаментна услуга, преди наречена YouTube Red. Друга част ще бъде достъпна в безплата услуга на YouTube с реклами.
“Насочваме се към пазари, на които вярваме, че имаме огромен потенциал за привличане на абонати”, коментира Даниелс.
YouTube вече пусна редица оригинални предавания в Южна Корея и едно в Индия, токшоу на хинди за крикет. Нареченото “UnCricket” предаване се представя “отвъд очакванията”, обясни Даниелс.
Тя коментира, че риалити шоу с участието на южнокорейската поп група Big Bang е дало тласък на абонаментите, а 50% от новите потребители са дошли извън Южна Корея.
През следващите седмици компанията планира да разкрие повече информация за международните си планове, обясни още Даниелс.
YouTube се конкурира с компании като Netflix и Amazon, които инвестират в програми не местни езици за онлайн аудиторията по света.


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим
Бърнаут или липса на витамини?