fallback

Hasbro и AT&T също изтеглиха рекламите си от YouTube

Кризата на онлайн платформата с проблемното съдържание продължава с пълна сила

15:09 | 22.02.19 г.

AT&T и Hasbro са поредните компании, които изтеглиха рекламите си от YouTube на Google, след информация, че педофили са използвали видеа с малки деца, често момичета, за да разменят контакти или да уговарят размяна на видеоклипове, пише CNBC.

„Докато Google не може да защити нашия бранд от проблемно съдържание от всякакъв тип, ние премахваме всичките си реклами от YouTube”, коментира говорителят на AT&T.

Компанията първоначално изтегли всичките си рекламни средства от YouTube още през 2017 г. след разкритията, че те се появяват редом до проблемно съдържание, включително терористично такова. През януари обаче рекламите бяха пуснати отново.

В изявление, направено късно в четвъртък, Hasbro обяви: „Hasbro спира временно всичките си реклами в YouTube и се обърна към Google/YouTube, за да разбере какви действия са предприети за адресиране на проблема и за превенция подобно съдържание да не се появява повече в платформата“.

В сряда Nestle и създателката на „Fortnite” – Epic Games, изтеглиха част от рекламите си. Твърди се, че и Disney е направила същото.

Част от засегнатите, като Grammarly и Peloton, които са видели свои реклами до проблемно съдържание, твърдят, че водят преговори с YouTube за решаване на проблема.

YouTube е отказала да коментира отделни рекламодатели, но в сряда посочи, че е предприела действия незабавно, като е изтрила акаунти и канали.

AdWeek публикува писмо, което YouTube е пратила на рекламодателите. То включва незабавните мерки, които YouTube е взела, посочвайки, че полага усилия да защити по-младата си аудитория.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 00:40 | 14.09.22 г.
fallback