fallback

Пет от най-големите пазари на YouTube са в Азия

Платформата е набрала изключително добра инерция в региона

21:30 | 24.04.19 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Видео платформата на Alphabet – YouTube, е набрала добра инерция в Азиатско-тихоокеанския регион както по отношение на броя нови потребители, така и по отношение на това колко често те използват услугата, твърди директор от компанията, цитиран от CNBC.

Пет от най-големите пазари на YouTube глобално, базирано на това колко време прекарват в гледане на видеа в уебсайта, се намират в Азиатско-тихоокеанския регион, коментира директорът на YouTube в региона Аджей Видясагар. По думите му това са Индия, Индонезия, Япония, Тайланд и Виетнам, макар и не в този ред.

„На всички тях растежът им на годишна база е във висок двуцифрен процент, а в някои случаи, говорим за трицифрен годишен растеж“, посочва още той. „Мобилното потребление наистина започва да се показва като фактор за промяна в този регион“, допълва Видясагар.

В Азия се намират някои от най-големите пазари на смартфони в света, включително Индия и Индонезия. Развитието на високоскоростни интернет връзки също така направи видео съдържанието по-достъпно за потребителите, отколкото в миналото, когато повечето гледаха телевизия.

YouTube има повече от милиард потребители в глобален план.

Според Видясагар първите два пазара, които са се насочили от декстоп към мобилно потребление на видео са били Япония и Южна Корея, но в момента други страни ги настигат.

„През последните няколко години виждаме, че пазари като Индия са наистина удивителни“, коментира той. „Днес в Индия виждаме, че 85% от потреблението се случва през мобилни услуги“, посочва директорът.

По думите на Видясагар YouTube и Google са инвестирали значително в технологии като машинно самообучение и в хора, както и в имплементирането на инструменти и политики, които да отговорят на регулаторните стандарти в Азия.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 14:16 | 06.09.22 г.
fallback