fallback

AliExpress предупреди за забавяния на поръчките заради коронавируса

Потребители се оплакват от подновяване на старите поръчки

16:09 | 04.03.20 г.

Глобалната платформа за електронна търговия AliExpress на китайския онлайн гигант Alibaba предупреди клиентите си, че са възможни забавяния на поръчките заради епидемията на коронавируса, предава Ройтерс.

AliExpress е едно от най-сваляните приложения за пазаруване в глобален мащаб, част от нарастващата тенденция за онлайн поръчки, в рамките на която потребителите по целия свят си купуват различни продукти – от мобилни телефони до прахосмукачки и рокли директно от производителите, повечето от които са базирани в Китай.

"Някои доставки и логистични процеси са свързани с по-дълго време за чакане за обработка на поръчките“, посочва компанията в публикация във Facebook.

За разлика от Tmall или Taobao, които също са на Alibaba, но са насочени предимно към вътрешния пазар, AliExpress се цели основно в чуждестранните купувачи.

Alibaba Полага усилия за разрастване извън Китай чрез подразделения като AliExpress, с цел да компенсира забавянето на икономическия растеж у дома и нарастващата конкуренция от играчи като JD.com.

Пусната през 2010 г. AliExpress е особено популярна в Русия, Съединените щати, Бразилия, Испания и Франция. Тя имаше над 79 млн. годишно активни потребители за годината, приключила на 31 август 2019 г., според уебсайта на Alibaba.

Вчера потребители се оплакваха, че поръчките им не само пристигат твърде бавно, но са били автоматично подновени, вместо да бъдат отменени и парите им да бъдат върнати.

AliExpress пък обяви, че постоянно следи ситуацията.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 16:03 | 13.09.22 г.
fallback