fallback

Отново рекламни гиганти в новата поръчка за популяризиране на цифровизацията

Общо 7 са кандидатите да получат 1 млн. лева, за да рекламират цифровизацията в печатните медии

14:31 | 05.11.13 г. 1

След като държавата вече даде над 17 млн. лв. за реклама на въвеждането на цифровизацията Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията обяви участниците в новата обществена поръчка, която трябва да разпредели още 1 млн. лв. за реклама в печатните медии. И този път в процедурата отново участват най-големите играчи в рекламния и медиен бизнес у нас.

Крайният срок за подаване на оферти в обществената поръчка бе на 2 ноември, а само ден след това бяха оповестени и участниците в процедурата. Ценовите предложения ще бъдат представени в близкия месец.

От ресорното министерство уточниха пред Investor.bg, че кандидатите да рекламират цифровизацията в принт изданията са общо 7, като само един от тях е обединение. Това са фирмите „Аргент“, „Рекламен маркет“, „Бранд ню айдиъс“, „Грейн Адвъртайзинг“, „Маг Адвъртайзинг“, „Прима“ АД, а единственият участващ консорциум е обединение „Медии за цифровизация“. В медийните среди имената зад тези фирми, които се спрягат са на Красимир Гергов, чиито фирми спечелиха първата поръчка, Красен Кралев, Марин Батков и Владимир Денев.

Предвижда се рекламата да е насочена към най-уязвимите групи – социално слаби и хора с увреждания, които получиха безплатни декодиращи устройства.

Поръчката е на стойност 833 333 лв. без ДДС. Средствата се дават за медийна информационна кампания в поне шест печатни издания с национално и регионално покритие. Във вестниците ще се публикуват информационни карета до 15 декември, когато изтича крайният срок за изпълнение на поръчката.

Бъдещият изпълнител ще бъде избран чрез икономически най-изгодната оферта, в която цената и техническото предложение са с еднаква тежест - 50:50.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 22:38 | 13.09.22 г.
fallback