Телекомуникационният оператор Vivacom отчете ръст от 4,8% на общите приходи за първото полугодие на 2018 г. на годишна база, като сумата е достигнала 453 млн. лева, съобщават от компанията.
Компанията продължава да реализира и стабилен ръст в коригираната печалба преди лихви, данъци и амортизация (EBITDA) от 5,8% до 170,5 млн. лв., сочи още отчетът на телекома.
Vivacom достига 30% пазарен дял в приходите от мобилни услуги с общ брой клиенти на мобилни услуги от 3 053 000. От тях над 88% са на абонаментен договор.
Делът на приходите от мобилен интернет в общите приходи от мобилни услуги продължава да се увеличава, като през второто тримесечие на 2018 г. достига 43% спрямо 35% за същия период на 2017 г. Принос за положителната тенденция има разширяването на покритието на 4G мрежата на телекома до 99% от населението, измерено от световната компания GWS.
Операторът запазва първото място в предлагането на фиксиран широколентов интернет с 492 хиляди абонати, което представлява ръст от 90% спрямо същия период на предходната година. Над половината от абонатите използват високоскоростен достъп чрез оптичната мрежа на телекома, която вече покрива близо 1 милион и 150 000 домакинства в цялата страна.
Операторът отчита 15,6% ръст на потребителите на интерактивна телевизия (IPTV) спрямо същия период на предходната година. 47,3% от общо 456 хиляди клиенти с абонамент за платена телевизия към края на първото полугодие на 2018 г. са избрали именно интерактивната телевизия.
През първото полугодие на 2018 г. инвестициите на компанията са в размер на 65 млн. лв. 66% от общите инвестиции са вложени в развитие на технологичната инфраструктура.


Паника заради еврото: Хората се страхуват от измами и скок на цените
Учениците в Германия скочиха срещу закона за военната служба
Варна отбеляза Никулден с молебен за здраве и рибен курбан (СНИМКИ)
ИАМА: Дипломатите да уточнят как танкерът Kairos е докаран в български води
300 бойци от 21 държави се включиха във финалния SENSHI лагер за годината
Биткойн опциите показват, че трейдърите се подготвят за крипто зима
Факторингът е трамплин за малкия бизнес при въвеждането на еврото
SpaceX ще предложи акции на вътрешни лица при рекордна оценка
Империята на китайските пристанища, част 5
Как чуждестранните автомобилни гиганти могат да се закрепят на китайския пазар
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Локо София удари Ботев Пловдив в истинска драма с пет гола
Седем загинали и 11 ранени при катастрофа между автобус и камион в Турция
Затвориха Прохода на Републиката заради румънски камион
Времето утре: Валежите постепенно ще спират
Задействаха BG-АLERT в Бургаско, две реки преливат
преди 7 години По-отчайващо качество на услугите едва ли има друг оператор! Телевизия, интернет... - непрекъснато се бъгват. Съвсем наскоро, когато интернетът им спря в цялата страна, клиентите им бяха принудени по този неприятен начин да разберат от общите им условия, че неустойки по договор за доставка на такава услуга могат да търсят едва след десетия ден от спирането и!? И това в 21 век, когато едва ли не само ходенето до толетна не е цифровизирано! Нямат значение ни претърпените загуби, ни пропуснатите ползи - кьорав карти не играе - да не си подписвал! отговор Сигнализирай за неуместен коментар