fallback

Samsung Pay стъпи и в Китай

Азиатската страна е изключително апетитен пазар за услугите за мобилни разплащания

10:21 | 29.03.16 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Samsung Pay официално стартира услугата си на най-големия пазар на смартфони в света, пише CNet.

В понеделник Samsung обяви, че нейната услуга за мобилни разплащания вече е достъпна в Китай благодарение на партньорството на компанията с China UnionPay – банката, която доминира банковите разплащания в азиатската страна. Сделката, която беше обявена през декември, позволява на потребителите в Китай да добавят кредитните или дебитните си карти в своята услуга за мобилни разплащания.

"Приемането на Samsung Pay е изключително позитивно и услугата вече се радва на огромен успех от гледна точка на използването от страна на потребителите“, посочва Инджонг Рий, глобалният ръководител на Samsung Pay.

Възможността за плащане на стоки през смартфон е идея, за която се говори от години, особено в страни като Китай. Но интересът на потребителите стана по-голям през 2014 г., когато беше пусната Apple Pay. Тя позволява на притежателите на iPhone и умния часовник Apple Watch да плащат за продукти посредством безжичната NFC технология.

Дебютът на Samsung се случва по-малко от месец след като Apple Pay стъпи в Китай.

Samsung Pay, която стартира в САЩ през септември, не изисква телефонът да поддържа NFC технология и може да работи с четец на всякакви магнитни карти. Услугата може да се ползва от притежателите на телефоните Galaxy S7 и S7 Edge, Galaxy S6 Edge Plus и Galaxy Note 5 на Samsung, като се очаква към този списък да бъдат добавени още устройства. Услугата, която е достъпна и в Южна Корея, се очаква да стартира по-късно тази година в Австралия, Бразилия, Сингапур, Испания и Великобритания.

Като най-голям пазар на смартфони в света Китай предоставя огромна бизнес възможност за системите за мобилни разплащания. Огромното население на страната (1,35 млрд. души) и нейната нарастваща средна класа създават привлекателен пазар за компании като Apple и Samsung.

Към края на миналата година 358 млн. китайци са плащали за стоки през смартфоните си, писа през февруари Ройтерс, позовавайки се на китайски данни.  

Още технологични новини - във видеото на Bloomberg TV Bulgaria

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 04:44 | 14.09.22 г.
fallback
Още от Софтуер виж още