Използването на социални медии предлага значителни предимства, тъй като данните, които тези сайтове предлагат, дават възможност на бизнеса да подобри и развие своите операции, коментират от софтуерната компания Soft One. Какви обаче са начините, по които социалните медии засягат ERP решенията?
Не е новина, че типичните ERP системи интегрират всички аспекти на бизнеса, от планирането и развитието на продуктите до продажбите и маркетинга. От друга страна, има много вече интегрирани приложения (като например HR и CRM), които вече са свързани - дори косвено - със социалните медии. Как? Обмислете колко често срещано е отдела за човешките ресурси да използва LinkedIn, за да търси потенциални кандидати, или за отдела по продажбите да използва Facebook, за да достигне до потенциални клиенти.
В крайна сметка това е положителна тенденция, така че е напълно разумно ERP решения да продължат да обогатяват своя “арсенал” с помощ от социалните мрежи. 84% от специалистите по маркетинг смятат, че социалните медии са изключително важни за бизнеса им и макар че кампаниите за социални медии вероятно не са част от ERP решенията, те се превръщат все повече във взаимно допълване.
Основната причина за интеграцията на социалните медии е бизнес ползите, които те предлагат. Те включват събиране на информация за потенциални и съществуващи клиенти като физически лица; събиране на данни от социални мрежи и импортиране в записите на фирмата; проучване на дейността на други фирми; подобряване на комуникацията в рамките на бизнеса и подобряване на връзките с клиентите; събиране наценна информация за клиентите и отзиви за продуктите и бизнеса.
Несъмнено успехът на социалните медии не може да бъде пренебрегнат, тъй като проучванията показват, че процентът на успех за преобразуване на потенциални в настоящи клиенти е 100% по-висок, отколкото при традиционния маркетинг.
Заключенията са очевидни - в продължение на много години социалните медии, във всичките им форми, се оказаха изключително влиятелни в ERP решенията. Имейлите, съобщенията и дискусионните форуми отдавна са неразделна част от цялата екосистема на ERP. Следователно, разумно е, че някои от най-популярните социални медийни приложения като Twitter и Pinterest се използват широко в ERP. И така, какъв е ключът към използването на тази тенденция в полза на бизнеса?
Отговорът е в успешната интеграция на сложни и строго структурирани решения, като например ERP, с по-леките и по-слабо структурирани социални медийни приложения. Що се отнася до това как това ще бъде постигнато, отговорът е чрез предаване на правилната култура и стратегия на служителите. Това ще им даде достъп до ценна информация, което ще доведе до по-добро генериране на потенциални клиенти и още повече продажби.


Оперираха Здравко от "Ритон"
Изтеглиха жребия за световното по футбол през 2026 г. Вижте всички групи
Спасители във Варна извадиха немска овчарка от 25-метров кладенец
Проблемите с водата в Аврен продължават
През 2024 г. България e сред най-засегнатите държави в ЕС от горски пожари
Защо противоборството между Китай и Япония расте
Парвулеску за целите на срещата Путин-Моди
Какво представлява T-Dome системата на Тайван и може ли да парира китайски атаки
Панета: Трябва да се види подготовката за операцията на 2 септември
Панета: Ще се изискват големи усилия от Конгреса по случая от 2 септември
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Вдовецът на Тина Търнър си има нова приятелка, влюбен е в 60-годишна американка
Защо Джордж Клуни се ядосал на Брад Пит в далечната 1991 г.?
Кейт Мидълтън впечатли с най-голямата си тиара досега
5 храни, които „събуждат“ женските хормони