fallback

Печалбата на Rovio за тримесечието скочи със 75%

Компанията не даде годишна прогноза за приходите си

14:55 | 28.04.20 г.

Rovio Entertainment, създателят на 10-годишната серия мобилни игри „Angry Birds”, обяви близо 75% ръст на печалбата за първото тримесечие, подпомогната от по-ниските разходи, предава Ройтерс.

Финландската компания, която през 2018 г. се листна на борсата, заяви, че коригираната ѝ оперативна печалба се е повишила до 13 млн. евро от 7,5 млн. евро година по-рано, докато приходите са се свили с 6 на сто до 66,6 млн. евро.

„Високата оперативна печалба през тримесечието беше подкрепена от ниското ниво (на разходите) за привличане на потребители и стабилността на наши ключови игри, особено Angry Birds 2”, коментира главният изпълнителен директор Кати Леворанта.

Леворанта твърди, че е твърде рано да се определи какво ще е влиянието на коронавируса върху бизнеса на компанията. „Наблюдаваме ръст на броя на свалянията на нашите игри, по-силно ангажиране на потребители и ръст на приходите за март и април“, заяви Rovio във връзка с пандемията.

Компанията запазва целта си за повишаване на коригираната оперативна печалба спрямо предходната година, макар че се въздържа от даването на годишна прогноза за приходите.

„Нашата коригирана оперативна печалба се повишава заради по-ниските инвестиции за привличане на потребители и заради планираното свиване на разходите в Hatch Entertainment”, обяви компанията.

Hatch е компания, която разработва базирани в облака игри за стрийминг услуги, от която Rovio притежава 80%

През февруари Rovio обяви, че Hatch се насочва към годишно свиване на разходите с 6 млн. евро и прехвърля фокуса си върху абонаментите и стрийминг услугите за деца и семейства.

През 2020 г. Rovio иска да пусне от една до три нови игри, обяви финландската компания.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 14:20 | 12.09.22 г.
fallback
Още от Софтуер виж още