Франчайзът на видео играта Assassin’s Creed, потапящ играчите в огромни светове, които могат да отнемат стотици часове, става още по-голям. Нов проект, известен в Ubisoft Entertainment под кодовото наименование Assassin’s Creed Infinity, има за цел да създаде огромна онлайн платформа, която се развива с течение на времето, твърдят източници, запознати с въпроса, пише Bloomberg.
Въпреки че предишните игри от сагата се развиваха в конкретни исторически условия като Древна Гърция или Птолемеевия Египет, Infinity ще включва множество настройки с опции за разширяване на световете, допълват източниците, които са пожелали да останат анонимни. Отделните игри в платформата могат да изглеждат и да се усещат различно, но всички те ще бъдат свързани.
Подробностите около проекта все още са плаващи и той все още е далеч от пускането си. Екипите на компанията бяха сред засегнатите от обвиненията, свързани с движението #MeToo, които засегнаха компанията през последната година.
Говорителка на Ubisoft е отказала да коментира Infinity в подробности, но признава за съществуването му. Компанията иска да „надхвърли очакванията на феновете, които искат по-свързан подход“ към поредицата, допълва говорителката. Що се отнася до твърденията за неправомерно сексуално поведение тя допълва, че Ubisoft е разгледала всички обвинения и е предприела нужните действия.
От 2007 г. насам на всяка година или две Ubisoft пуска нова игра от популярната поредица. Общо всичките игри с името Assassin’s Creed са продали над 155 млн. бройки, което го прави най-големият франчайз на френското студио. Планът за превръщането на Assassin’s Creed в т.нар. игра услуга следва тенденция, наложена от други големи издатели.
Вдъхновени от хитове като Fortnite и Grand Theft Auto V, тези онлайн платформи могат да държат играчите ангажирани с години, като редовно добавят ново съдържание или променяйки преживяването по драматични начини.
Разработката на Assassin’s Creed обикновено включва хиляди служители в дузина офиси на Ubisoft, водени от екипите в Монреал и Квебек, които разпределят задълженията. Екипът в Монреал стои начело на миналогодишната Assassin’s Creed Valhalla, а Квебек – предишната – Assassin’s Creed Odyssey.
За новия проект тази традиция също ще се промени. През април Ubisoft обедини екипите си в Монреал и Квебек. Сега те ще си сътрудничат по Infinity, като всеки от тях ще има собствен творчески директор, но Квебек ще поеме отговорност за франчайза. Между двете студиа отдавна има съперничество, което според източници, запознати с въпроса, понякога е стигало до сериозни спорове, така че промяната може да донесе известни главоболия.
Организационната трансформация обаче е направена така, че франчайзът „да се развие по един по-интегриран начин и чрез сътрудничество, което е по-малко фокусирано върху студиото и по-насочено към талантите и лидерството“, коментира говорителката.


7 декември е обявен за Международен ден на гражданската авиация
Виц на деня - 7 декември
Мачовете по ТВ днес (7 декември)
Времето във Варна на 7 декември
Честваме паметта на свети Амвросий Медиолански
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
Toyota се завръща във Ф1
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Проходът Троян-Кърнаре е временно затворен
Япония е изправена пред криза, свързана с деменция
Почти 50% подкрепа за предложението за ограничаване на населението в Швейцария
Българският пазар е твърде малък за четири платформи за доставки на храна
Песков: Посланията в стратегията на Тръмп за САЩ контрастират с подходите на Байдън