Zoom Communications даде по-силна от очакваното годишна прогноза за растеж на приходите от продажби и повиши прогнозата за фискалната си година, което предполага, че клиентите купуват повече от нейната разширена серия от софтуерни продукти, пише Bloomberg.
Приходите за фискалната година, завършваща през януари, ще са около 4,83 млрд. долара, обяви Zoom. Като се изключат някои ефекти, печалбата ще е между 5,81 и 5,84 долара на акция. Средната прогноза на анализаторите е за приходи на стойност 4,81 млрд. долара и печалба от 5,60 долара на акция.
Платформата за видеоконференции набра популярност по време на пандемията. Но с отварянето на пазарите след ограниченията, свързани с Covid, много потребители и малки предприятия изчакаха лизензите им за Zoom да изтекат и не ги подновиха. За сметка на това корпоративните клиенти до голяма степен запазиха услугите на компанията, дори и след като повечето служители се върнаха в офисите, а Microsoft засили конкуренцията с Teams.
Приходите от продажби към корпоративни клиенти са се повишили със 7 на сто до 730,7 млн. долара спрямо средна прогноза на анализаторите за 716,7 млн. долара. Zoom твърди, че е имала 4274 клиенти през периода, които са допринесли за над 100 хил. долара всеки през последната година.
През последните няколко години компанията работи за диверсификация в платформата си с бизнес инструменти, включително добави асистент с изкуствен интелект. Тази функция вече има „милиони“ активни потребители месечно, което е четири пъти повече в сравнение с предходната година, посочва Zoom в презентация.
Цената на акциите на компанията се повиши с 5% по време на следборсовата търговия, след като преди това затвори сесията в Ню Йорк на ниво от 73,17 долара. От началото на годината стойността на книжата е спаднала с 10 на сто.
„Като цяло постигнахме силно второ тримесечие, белязано от постигането на най-високия ни годишен ръст на приходите от 11 тримесечия“, коментира главният изпълнителен директор Ерик Юън.
Общите приходи са се увеличили с 4,7% до 1,22 млрд. долара през периода, завършил на 31 юли. Като се изключат някои ефекти, печалбата е достигнала 1,53 долара на акция.
Резултатите отразяват набирането на инерцията от компанията и новите платени функции с изкуствен интелект, които изглежда дават тласък на приходите, пише анализаторът на Bloomberg Intelligence Джон Бътлър. Въпреки това след края на пандемията ръстът на приходите е слаб и се очаква да остане около 3% годишно поне през следващите две години.


Къде са най-опасните пътни отсечки във Варна
Унгарската МОЛ иска да купи чуждестранните активи на "Лукойл"
Защо плащаме скъпо за храна с неясен произход?
Освен че няма риба, намаляват и рибарите
Наша съседка е най-доброто място за пенсиониране
Дьоре от Hensold: Очаквам стоманено десетилетие
Мозъчни интерфейси и метавселени – докъде стига бъдещето на игрите?
Hensold: Пазарите са водени от настроението
Hensold очаква до 10-15г военните разходи да продължат
Hensold подкрепя някои доставчици на автопроизводителите в Германия
Китайски електромобил се разцепи при странна катастрофа
Един от най-добрите двигатели на Audi навърши половин век
Pininfarina възроди първото поколение на Honda NSX
Японски компании съдят администрацията на Тръмп заради митата
Bosch и Maserati ще спасяват ДВГ с водород
Османската династия ще съди турчин, живеещ в САЩ, представящ се за османски принц
3 зодии с шанс за изненадващи парични постъпления около пълнолунието на 4 декември
Аманда Сейфрид на 40 - актрисата блесна до Сидни Суини на червения килим
Суперхрани, които са бюджетни
Тайланд разреши алкохола от 14 до 17 часа