Въпреки разочароващите напоследък данни за продажбите на iPad, Apple продължава да бъде водещата марка на пазара на таблети с голяма разлика.
Въпреки че конкурентите на Apple, и в частност Samsung, наскоро намали разликата по отношение на доставките, Apple все още е доста далеч преди всички свои конкуренти (компанията е продала повече от 200 милиона броя iPad след пускането им на пазара през юни 2010 г.).
Наскоро публикувани данни от онлайн рекламната мрежа Chitika добре илюстрират колко голямо все още е предимството на Apple на пазара на таблети. Chitika следи ползването на таблети на базата на импресии в рекламната си мрежа. Нито един конкурентен бранд дори не се доближава до Apple в това отношение. През април 2014 г. на iPad се падат 77% от базираното на таблети търсене в Северна Америка. На следващите места с голяма разлика са Samsung и Amazon с 8% и 6% съответно.


Оперираха Здравко от "Ритон"
Изтеглиха жребия за световното по футбол през 2026 г. Вижте всички групи
Спасители във Варна извадиха немска овчарка от 25-метров кладенец
Проблемите с водата в Аврен продължават
През 2024 г. България e сред най-засегнатите държави в ЕС от горски пожари
Cambricon ускорява работа по AI в Китай и разчита на подкрепа
Защо противоборството между Китай и Япония расте
Парвулеску за целите на срещата Путин-Моди
Какво представлява T-Dome системата на Тайван и може ли да парира китайски атаки
Панета: Трябва да се види подготовката за операцията на 2 септември
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Южна Корея започва първата си програма за ракети „въздух-въздух“
Любимата TikTok звезда на Италия: 84-годишна баба призовава инфлуенсърите да работят
Вдовецът на Тина Търнър си има нова приятелка, влюбен е в 60-годишна американка
Защо Джордж Клуни се ядосал на Брад Пит в далечната 1991 г.?