Корейският производител на телефони Samsung Electronics загуби позицията си на най-голям продавач на смартфони в Индия за пръв път от шест години, след като бе надминат от китайския Xiaomi през последното тримесечие на 2017 г., показват данни от две компании за пазарни изследвания.
Кампанията на Xiaomi за агресивни цени на висококачествени телефони и стратегията за разширяване на пазара ѝ позволиха да заеме водещата позиция на най-големия пазар за смартфони в света след Китай, казва Тарун Патак от Counterpoint Research, цитиран от Ройтерс.
Китайската компания, която проучва публичнo листване и сега се оценява на близо 100 млрд. долара, влезе в Индия преди малко повече от три години.
Стратегията ѝ досега се е основаваше на бързи ексклузивни продажби на водещия местен играч в областта на електронната търговия Flipkart и индийското поделение на технологичния гигант Amazon.com, подход, който ѝ помогна да завладее пазарен дял, без да е необходимо да харчи много за маркетинг.


Без ток във Варна на 8 декември 2025
Мачовете по ТВ днес (8 декември)
Виц на деня - 8 декември
Евакуират четирима моряци от заседналия край Ахтопол танкер
Времето във Варна на 8 декември 2025
OpenAI се превръща от спасител на фондовия пазар в бреме
Търговският излишък на Китай надхвърли $1 трилион след възстановяване на износа
От 2600% печалба до 86% унищожение: най-горещата крипто сделка се срина
Търговците на облигации не се поддават на по-ниските лихви на Фед
Бъдещето на AI звучи като ехо от миналото на железниците в Дивия Запад
Новият Mercedes-Benz GLB получи радикален дизайн и технологии
Как да използваме Google Maps без интернет
Repsol направи розово гориво за всички автомобили
Ландо Норис е новият шампион във Формула 1
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Трима души са загинали в катастрофи за денонощието
Буруджиева: Истинският икономически протестен потенциал още не е излязъл
Опера на Мориконе се появи на бял свят 30 г. след написването й
Два труса поред стреснаха Турция