fallback

Huawei залага на растежа в средния клас смартфони с новия nova 9

Компанията представи и умен часовник, както и лимитирана серия слушалки с дизайн, наподобяващ червило

16:54 | 21.10.21 г.

Китайският технологичен гигант Huawei представи новия си смартфон nova 9, с който иска да засили позициите си в сегмента със среден клас устройства, след като продаде бранда си Honor.

Nova 9, който дебютира през септември в Китай заедно с версия Pro на модела, получи европейска премиера във Виена заедно с умния часовник Huawei Watch GT 3 и лимитираната лайфстайл серия безжични слушалки Huawei FreeBuds Lipstick.

Първото, с което nova 9 прави впечатление, е дизайнът. Устройството е ултралеко и тежи едва 175 грама. Освен това дебелината му е 7,77 милиметра, а компанията предлага както традиционен черен цвят, така и по-интересния Starry Blue, благодарение на който на гърба на устройството се преливат синьо и бледорозово.

Екранът е 6,57 инча и предава 1,07 млрд. цвята, поддържайки 120 Hz опреснителна честота, 300 Hz честота на дискретизация при докосване и P3 цветова гама.

Снимка: Huawei

Новият смартфон, който ще се предлага за 999 лева у нас без договор, разполага с Ultra Vision система за заснимане, включваща 50 MP основна камера, 8 MP ултра широкоъгълна камера, 2 MP камера за дълбочина и 4 cm макро камера. Както и при предходните си модели, Huawei залага на възможността на смартфона да прави добри снимки при ниска осветеност, като тук за целта използва специалните режими Extreme Night Shoot и Night Portrait.

Същевременно nova 9 предлага възможност за заснемане на 4K видеа както с предната 32 MP камера, така и със задната камера в рамките на един клип. Това се случва без прекъсване на самото видео.

Huawei твърди, че батерията на nova 9 може да се зарежда до 53% само за 15 минути, докато пълното му зареждане отнема 38 минути. Зарядното на смартфона е 66W SuperCharge, а батерията е 4300 mAh Single-Core.

Що се отнася до чипа, новият смартфон на Huawei ползва 6nm Snapdragon 778G 4G. Nova 9 разполага с графеново охлаждане чрез охлаждащи филми VC Liquid Cooling & Graphene. Те измерват температурата на смартфона и могат да регулират производителността му.

Снимка: Huawei

Huawei Watch GT 3

Освен nova 9, към портфолиото на Huawei се присъединява и умният часовник Huawei Watch GT 3, който ще се предлага в два размера – 46 мм и 42 мм. Компанията продължава да залага на възможностите за персонализация на своите устройства, използвайки нови технологии.

Батерията на 46-милиметровата версия издържа 14 дни, а тази на 42-милиметровия – една седмица. При по-активно ползване, големият модел издържа 8 дни, а малкият - 4.

Huawei Watch GT 3 също така включва над 100 режима за тренировка, както и вграден планер за тренировки, по-добро геолокиране, така че бяганията да бъдат точно проследявани от устройството. Не на последно място той  разполага с пето поколение мониторинг на пулса.

Watch GT 3 има подобрен целодневен мониторинг на SpO2, следене на съня, възможност за Bluetooth обаждания. Часовникът работи както с устройства с Android, така и с такива с iOS. 46-милиметровата версия на часовника ще се предлага за 349 евро, а по-малката - за 329 евро.

Снимка: Huawei

FreeBuds Lipstick

Новата лимитирана серия безжични слушалки на Huawei носи името FreeBuds Lipstick, а както подсказва името ѝ калъфчето е с дизайн, наподобяващ червило. Кейсът е изработен от неръждаема стомана и има гланцово покритие. Слушалките, които пристигат в ярък червен цвят, са съвместими както с устройства с Android, както и с такива с iOS.

FreeBuds Lipstick могат да се свързват едновременно с две устройства. Батерията им издържа до 22 часа, а цената, на която ще се предлагат, е 249 евро.

Huawei очаква да повтори финансовите резултати, които постигна през миналата година, и през настоящата, разкри Дерек Ю, президент на Huawei Consumer Business Group за Централна и Източна Европа, Северна Европа, Канада и Турция.

До този момент компанията е генерирала приходи в размер на 320,4 млрд. юана (50,09 млрд. долара). Маржът на нетната печалба е достигнал 9,8%, а приходите от бизнеса с потребителски продукти са 135,7 млрд. юана (21,21 млрд. долара).

От компанията припомниха, че всяка година инвестират по над 10% от приходите си в развойна дейност, като за последното десетилетие сумата е преминала 720 млн. юана (112,5 млн. долара).

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 09:16 | 14.09.22 г.
fallback
Още от Хардуер виж още