IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Как се развива бизнесът с писалки в дигиталната ера?

Една писалка по поръчка от марката Mont Blanc се прави за 2,5 години и струва около 1 млн. евро

14:39 | 09.12.13 г.
Автор - снимка
Редактор
Как се развива бизнесът с писалки в дигиталната ера?

Във фабриката за писалки на Mont Blanc в Хамбург носят бели ръкавици, когато пипат писалката "Леонардо Да Винчи", оценена на 32 000 евро. Бижуто е от специална лимитирана серия. Но кой още използва писалки в дигиталната ера?

"Това е идентификация. Колкото по-малко го срещаме, толкова повече се цени нещо, написано на ръка. Има голям глад за това. Писалките не са масов продукт, но се произвеждат масово“, отбелязва представителят на Mont Blanc Кристиян Раух.

Германската компания, известна с бутиковите си продукти, се опитва да стигне до масовата култура. Тя прави 88 издания на писалката Чарли Чаплин, чиято цена е повече от два пъти над първоначалната.

"Улавяме ДНК-то по движенията на ръката и можем да адаптираме писалката към почерка на клиента. Една писалка по поръчка се прави за 2,5 години и струва около 1 млн. евро", отбелязва производственият директор на компанията Франк Дерлин.

Повече за Mont Blanc може да видите в материала на Bloomerg!

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 09:18 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Bloomberg TV виж още

Коментари

Финанси виж още