fallback

Бранимир Братанов: Пазарът на бира в България се развива добре

Това е резултат от потреблението през летния сезон, заяви маркетинг директорът на Карлсберг България

10:24 | 23.02.17 г.

През последните 2 години пазарът на бира в България се развива добре. Това е резултат от потреблението през летния сезон, заяви пред Bloomberg TV Bulgaria маркетинг директорът на Карлсберг България Бранимир Братанов. 

Той отчете, че особено през 2016 г. дългото лято е позволило на сектора да нарасне с 5,7%, което е най-високият ръст от  2010 г. насам.

Конкуренцията на българския пазар на бира винаги е била висока, това ни кара да търсим нови начини да се състезаваме, коментира той.

В момента 14 пивоварни в България правят крафт бира (занаятчийска бира в малки количества – бел. ред.). Това е добър знак, защото предизвиква интереса на хората към пивото, коментира Братанов.  Компанията се съобразява с тези интереси на потребителите, които търсят разнообразие и по-специални бири от различни страни, каза той.

В страната се развива бързо пазарът на сайдер, който доскоро не беше познат в България. Тази напитка се приема добре от консуматорите, които не харесват толкова бира, каза експертът. Следващата година Карлсберг България ще се фокусира върху този сегмент, заяви експертът.

Той очаква след няколко години ръст на пазара 2017 г. да е по-трудна за сектора. "Ние сме подготвени за това", заяви Бранимир Братанов.

Вижте още във видеото:

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 21:00 | 05.09.22 г.
fallback
Още от Bloomberg TV виж още