fallback

Р. Драганов: Държавата и бизнесът трябва да дават по равно за реклама на туризма

Очакванията на туристическия бранш от министъра на туризма са много по-големи, каза експертът

12:23 | 09.05.17 г. 1

Предизвикателствата пред министъра на туризма Николина Ангелкова във втория й мандат ще са много по-големи, отколкото в първия. Това каза Румен Драганов от Института за анализи и оценки в туризма в предаването „Светът е бизнес“ по Bloomberg TV Bulgaria.

Той посочи, че очакванията на бранша сега са много по-големи.

„Ако първият й мандат беше по-спокоен, вторият вече не дава шанс за разсеяност“, каза Драганов, като допълни, че и туристическият бранш вече не е същият, както преди.

„Ангелкова в първия си мандат не разбра, че държавата е собственик на туристически атракции за над 100 млрд. евро и че не някой друг, а тя като министър трябваше да ги управлява. Ние сме унищожили огромно културно наследство заради безстопанственост“, каза експертът. 

България трябва да подреди и отличи своето национално съкровище – онова, което ще кара туристите да посещават страната ни. И това е една от главните задачи пред министъра, каза Драганов.

По думите му държавата трябва да прехвърли категоризацията на местата за настаняване на тяхната национално представена организация, защото това е несвойствена дейност за администрацията.

Промяна по отношение на туристическата реклама на България също е належаща, смята експертът. Според него държавата и бизнесът трябва да дават по равно за реклама, каквито са практиките в много страни. В момента бизнесът харчи много пари за реклама и същата сума е редно да дава и държавата, каза Драганов.

Целия разговор с Румен Драганов вижте във видеото!

 

 

 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 04:22 | 11.09.22 г.
fallback
Още от Bloomberg TV виж още