Създавайки сайта под собствено име, вие създавате бранд. А всичко, създадено в социалните мрежи, е собственост на социалните мрежи. Това коментира Методи Дреновски, съосновател и управител на “СуперХостинг.бг”, в предаването „В развитие“ по Bloomberg TV Bulgaria.
„Социалните медии са само инструмент, с който можем да достигнем да определена група хора. Не всички имат профили в социалните мрежи“.
Според Дреновски независимостта, която дава един сайт, е почти несравнима с независимостта, която дава една страница в някоя социална мрежа.
„Първо защото си регистрирате домейн – той е на ваше име. Това вашата дигитална собственост, която има стойност. В зависимост от сайта, който развивате, и това, което правите, тази стойност се покачва все повече и повече. Някои си купуват домейни и правят сайтове, само за да ги развият и да продадат после домейна“.
„Създавайки сайта под собствено име, вие създавате бранд. Хората започват да търсят самия бранд. Докато в социалните мрежи може да създадете страница, която някой друг да дублира. Така никой няма да знае коя е истинската“, обясни още той.
Дреновски посочи, че за разлика от домейна, който може да бъде купен само от един човек, всичко, създадено в социалните мрежи, е собственост на социалните мрежи.
Кои са другите предимствата и недостатъци на собствения сайт и на страницата в социалните мрежи гледайте във видеото на Bloomberg TV Bulgaria?


„Ангели на пътя“ със сигнален сигнал за КАТ - Варна (СНИМКИ)
Почина основателят на една от големите вериги хранителни магазини у нас
Гуцанов праща социалните по наводнените места в Бургаско
Цолов завърши 12-и в Абу Даби
Откриха 8 кг марихуана при спецоперация в Бобов дол
Възраждането на бойните кораби в Европа връща на мода британските корабостроители
Нобеловият лауреат за мир може да получи награда си лично, но рискува много
JPMorgan: Европа има „реален проблем”
Лидерите на Франция, Германия и Великобритания се срещат със Зеленски в понеделник
В Испания и Италия банките са двигател на дълго чакан възход на акциите
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Рецептата Dnes: Запържени скариди със зеленчуци
Бургунди и бордо – най-актуалната тенденция за сезон есен-зима 2025
Занаятът носи радост, когато надмине очакванията
НОИ даде зелена светлина на бюджета на ДОО за 2026 г.
Блокада за камионите: Затвориха Кулата и Илинден
преди 7 години Правилният отговор е: И двете! отговор Сигнализирай за неуместен коментар