fallback

Над 200 хил. българи ползват бездимни продукти на „Филип Морис Интернешънъл“

Компанията планира да удвои този брой до 2025 г., съобщи Джордж Маргонис, генерален мениджър на "Филип Морис България"

11:34 | 11.11.22 г.

След повече от 15 години изследвания и 9 млрд. долара инвестиции в производство и комерсиализация „Филип Морис Интернешънъл“ продължава трансформацията си към бездимно бъдеще. Целта, за която компанията работи с правителствата и научните среди, е обрат в общественото здраве, като милиони пълнолетни пушачи получат точна информация и достъп до иновативни бездимни продукти. Това коментира в предаването "Светът е бизнес" на Bloomberg TV Bulgaria Джордж Маргонис, генерален мениджър на "Филип Морис България".

„Над 200 хиляди българи вече са преминали на бездимните продукти на компанията, като целта е техният брой да се удвои до 2025 г.“, съобщи той и потвърди, че целите на компанията в България са съобразени с глобалните цели на „Филип Морис Интернешънъл“, адаптирани към местните условия.

Джордж Маргонис очаква трансформацията на компанията да е успешна и „както нашият главен изпълнителен директор е казвал многократно, ние вярваме, че в следващите 10 или малко повече години много държави ще са премахнали изцяло тютюневия дим“.

По думите му компанията залага на своите ESG цели в продукти и бизнес дейностите, прилага устойчиви практики, чиято цел е да предотврати бъдещи социални и екологични предизвикателства. Той напомни за националната кампания срещу замърсяването с цигарени фасове "Промени картинката", подкрепата на общности в тютюнопроизводителните райони в рамките на програмата "Забавно лято, грижовна есен", която се реализира в партньорство с Фондация BCause.

Джордж Маргонис съобщи, че над 19 млн. души по целия свят употребяват продуктите на компанията, като 13,2 млн. от тях са отказали напълно цигарите, а „Филип Морис Интернешънъл“ продължава да преследва целта си бездимните изделия да формират по-голямата част от приходите до 2025 г. с навлизане в различни категории, географски райони, потребителски и ценови сегменти.

"Въпросът не е само в никотина – за потребителите е много важно употребата на тези продукти да е удобна и да се доближава до ритуала на пушене. Работим по това и през следващите години ще излязат още устройства, с помощта на които да подобрим потребителското изживяване", коментира генералният мениджър на "Филип Морис България".

Маргонис отбеляза, че в реализирането на новата визия се включват все повече участници от бизнеса, а правителствата и институциите вече проучват научните данни и започват да оказват подкрепа на иновативните продукти чрез въвеждане на нови регулации.

Каква е целта на споразумението на „Филип Морис Интернешънъл“ с „Алтрия Груп" и защо компанията купи Swedish Match? Ще успеят ли новите платформи и устройства да предложат по-добро потребителско изживяване на пълнолетните пушачи? По какъв начин придобиването на три фармацевтични компании ще подобри качеството на живот и здраве?

Целия разговор може да гледате във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.

Всички гости на предаването "Светът е бизнес" може да намерите тук.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 07:09 | 14.11.22 г.
fallback
Още от Bloomberg TV виж още