Много се промени средата по отношение на финансирането. Това е един много важен фактор една компания в България да успее да прогресира на световните пазари. Това каза Стефан Лилов, съосновател на Triller TV, в предаването "Светът е бизнес" на Bloomberg TV Bulgaria. Компанията има над 6,5 млн. регистрирани потребители на Triller TV в цял свят.
В цял свят лихвите се вдигат, рисково финансиране вече няма - така е в цял свят и такива цикли винаги има, коментира гостът. "По-важното е, че се създаде инфраструктурата, екосистемата - появиха се фондове. Тези фондове с времето набраха инерция и започнаха да набират по-големи капитали, започнаха да дават и по-голямо финансиране", посочи той.
"Ние, малко след като започнахме, получихме финансиране от LAUNCHub Ventures и бяхме едни от първите им портфолио компании. Дори може би бяхме от първата група, която финансираха и бяха с доста малък размер на финансирането. Ние имахме нужда от по-голям капитал към този момент", заяви Лилов.
За развитието на бизнеса си гостът коментира, че в момента, в който са стартирали по модела pay-per-view, този модел се е използват почти изцяло и само от кабелните оператори и компанията на Лилов е била от първите в света, която е дала на потребителите алтернативата предавания да се гледат през интернет. "Нашата визия беше и още е, че изграждаме платформа, която е достъпна до потребителите на каквото и да е устройство, където и да се намират (...) и това е едно от уникалностите, които сме имали през годините", заяви той.
За бъдещето на стрийминг услугите събеседникът коментира е, че голям потенциал има т.нар. "ангажиране на феновете" - допълнително да ангажираш потребителите, като ги превърнеш от статичен наблюдател на дадено събитие в активни участници, както помежду си, така и в някаква интеракция с коментаторите, докато събитието се излъчва на живо. "Има и втори аспект - да им дадеш възможност да консумират повече съдържанието, което имат", посочи той.
"При спорта има един много важен елемент, че истинската стойност на съдържанието е в момента, в който то се излъчва. (...) Но има възможност от това съдържание да се продуцират "последващи материали", които да ангажират потребителите", коментира Лилов.
За бизнес средата в България гостът посочи, че крачката с увеличаването на максималния осигурителен праг е удар по индустрията, но "ние сме сравнително малко засегнати, защото имаме само 15-20 служители в България". "Това няма да повлияе кой знае колко финансово на компанията", посочи той.
Целия разговор може да гледате на сайта на Bloomberg TV Bulgaria.


Младежи, участвали в антиправителствените протести, създадоха инициатива "СТОП"
Мъж беше прегазен от три коли на АМ "Тракия"
Желязков: Очевидно е, че отиваме на избори
ЦСКА 1948 официално обяви звездата на Спартак
Варненецът Иван Иванов бе обявен за световен шампион в тениса
Прекрояването на доктрината на САЩ за Латинска Америка е ужасна геополитика
Ziemba очаква AI да подкрепи търсенето на газ през 2026
Ziemba: Ситуацията около Венецуела ще се отрази на Русия, Иран
Ziemba: Следим предлагането на петрол и от Гвиана
Отстъплението на САЩ и Европа от електромобилите дава предимство на Китай
Как евтина тръба спестява сериозна сума от гориво
Главният дизайнер на Mercedes напуска
Нова технология разпознава пияните шофьори зад волана
Отмяна на забраната на ДВГ – какво означава това за шофьорите?
Ford обяви промени в стратегията и отписа 20 милиарда долара
ДАЗД за камерите в училищна тоалетна: Недопустимо е!
Изследване: Иберийският полуостров се върти по посока на часовниковата стрелка
Три коли прегазиха пешеходец на АМ "Тракия", неразпознаваем е
Задържаният директор на училището с камери в тоалетните: Не съм ги слагал аз