fallback

Алианс ще развива имиджа на българското Черноморие

Ще бъде разработена маркетингова стратегия и кампания на основните туристически пазари

14:12 | 02.08.21 г.

Над 20 институции от частния и публичния сектор учредиха Алианс „Българско Черноморие“. Инициатива та е на „Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт“ АД, съобщават от компанията, която операри двете ни морски летища.

Учредяването на Алианс „Българско Черноморие“ е важно събитие за бъдещото развитие на българския черноморски туризъм с идея чрез обединение на всички участници в туристическия бранш да се предприемат действия за развитие на бранда и имиджа на българското Черноморие чрез „убедително и ефективно популяризиране като водеща туристическа дестинация“.

Основната цел на Алианс „Българско Черноморие“ е да обедини усилията на заинтересованите страни в сектора на транспорта и туризма, включително бизнеса, черноморските общини и Министерството на туризма и да започне незабавна работа по разработване и изграждане на силен туристически бранд и слоган на Българското Черноморие, да разработи и приложи маркетингова стратегия и кампания на основните туристически пазари – Русия, Германия, Великобритания, Полша, Чехия, Израел и др.  

Алиансът също така има за цел да подобри неефективната комуникация и липсата на силно сътрудничество между заинтересованите страни в сектора.

Първо условие, за да е успешен брандът „Българско Черноморие“, е да имаме доброволно обединение с отворени врати, след което и ясно дефиниран продукт. Туризмът на Черноморието е много повече от плаж, море и хотел и ние има какво да предложим на едно място – морски, планински, СПА, винен, селски, културен, здравен и т.н. туризъм и през четерите сезона в годината. След като имаме фокус, второто условие е да намерим механизми да „ускорим“ бранда чрез активна разработка на цялостното преживяване на туриста много преди старта на неговото пътешествие до страната. Наша отговорност е да популяризираме Черноморието, така че да успеем да учудим и удивим бъдещите му гости, позволявайки им да открият всички скрити и неактивно рекламирани ценности в тази богата дестинация.

„Това е най-очевидно нужният проект за тази изключителна зона, обхващаща 350 км от бреговата линия“, каза в своето изявление Франк Кванте, Главен изпълнителен директор на Фрапорт България.

„Функциите и стремежа на българския черноморски алианс не целят да засенчат или отменят дейността на други НПО, работещи в туристическия сектор, а наистина да създадат силна марка – бранд и имидж на Черноморието, както и да го утвърдят и позиционират сред водещите европейски туристически дестинации. Нашата цел е заедно да утвърдим Черноморското крайбрежие като разпознаваем бранд, който лесно може да бъде идентифициран в топ 10 най-големи пазари за входящ туризъм, както и извън тях. Ние наистина мечтаем за това – да засилим маркетинговата и рекламната дейност, която насърчава развитието на българското Черноморие!“

Със собствени усилия и средства Алианс „Българско Черноморие“ ще подсигури финансиране, с което да стартира реализацията на своите цели, включително и разработката на нов специализиран сайт под името www.bulgarianblacksea.com като маркетингово средство на дестинацията.

Алиансът има три основни теми в дневния си ред: да задвижи маркетинговите дейности възможно най-скоро; да достигне бързи резултати и да създаде спасителен план, който се фокусира върху екологичност и устойчивост, дигитализация и иновации.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 02:44 | 13.09.22 г.
fallback