fallback

ЛУКОЙЛ разширява дейността си в B2B сектора

Новата концепция улеснява директните продажби към бизнес клиенти

09:00 | 26.02.21 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

От началото на март "ЛУКОЙЛ-България" разширява дейността си в B2B сектора с иновативни решения и модели. Компанията прави крачка напред в сферата на директните продажби към малкия, среден и едър бизнес, чрез подобрено търговско предложение, нова модерна информационна платформа за непосредствена комуникация с бизнес клиентите и специално създадена регионална структура от търговски представители за персонален подход към всеки клиент.

Целта на новата В2В концепция на дружеството е да отвори повече възможности за компаниите от всички икономически сектори за пряк и равнопоставен достъп до висококачествени горива, произведени в България и отговарящи на европейските стандарти. Независимо от размера на своята дейност, фирмите, занимаващи се с производство, транспорт, селско стопанство, строителство, търговия, туризъм и др., ще могат директно и максимално улеснено да се снабдят с нужните им количества от сигурен и  утвърден доставчик, при подобрени търговски условия и с пълни гаранции за произход и качество на продуктите.

Новата електронна информационна платформа на компанията, намираща се на адрес wholesale.lukoil.bg, улеснява всички настоящи и бъдещи клиенти в техния избор на възможности. Тя представя подробна информация за предлаганата широка гама нефтопродукти, отговарящи на европейските стандарти за качество, за местоположението, работното време и продуктовата номенклатура на петролните бази. Удобният интерфейс пести време и позволява на клиента лесно да изпрати своето запитване през специална форма и да получи бърза и изчерпателна обратна връзка. Предлагат се и нови възможности за доставка до обект на клиента, в случай на необходимост от организация на транспорт.

Екип от специално подбрани и обучени търговски представители на територията на цялата страна ще се грижи за персоналното обслужване на клиентите от съответния регион. Така "ЛУКОЙЛ-България" разширява каналите си за директна връзка с бизнес потребителите с акцент върху непосредствените нужди и желания на клиента.

Новата B2B концепция на компанията стартира в годината, в която нефтена компания ЛУКОЙЛ отбелязва своя 30-годишен юбилей. България заема важно място в нейното развитие. ЛУКОЙЛ присъства на българския пазар повече от две десетилетия. От 1999 г. досега тя е инвестирала в българската икономика общо над 3,8 милиарда долара и в момента осигурява над 5,000 работни места в цялата страна.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 10:23 | 14.09.22 г.
fallback