fallback

Електронният маркетинг заменя брошурите в туристическия бранш

16:37 | 04.02.05 г.
Автор - снимка
Създател

За да се увеличат туристите в Европа, електронният маркетинг трябва да замени брошурите в бранша, каза изпълнителният директор на Европейската комисия по туризъм (ЕКТ) Роб Франклин по време на пресконференция, организирана от Министерство на икономиката.Той допълни още, че много тур-операторски фирми сътрудничат на Европейската комисия по туризъм. В глобалната мрежа могат да се видят сайтове, които дават информация за всеки кът от Европа. През октомври тази година ще стартира нов уебсайт, включващ всички европейски страни, в това число и България. През миналата година страната ни е била посетена от 4,6 милиона туристи, като това прави 1% от пазарния дял по стандартите на Европа.Роб Франклин оцени туризма в България като много добре развиващ се и го определи като един от водещите сектори в икономиката на страната през тази и следващите години. Според ЕКТ прогнозите за туризъм през 2005 г. за нашата страната са много позитивни. На едно от първите места експертите поставят доброто развитие на ски туризма, еко и селския туризъм, балнеолечението.Калина Колева
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 08:07 | 14.09.22 г.
fallback