fallback

Как по-бързо и лесно да резервираме услуги онлайн

Платформата Timify подпомага бизнеса на фризьорски и козметични салони, лекари и болници, разкри Боян Танчев

12:19 | 23.04.18 г.

През 2016 година делът на клиентите, които ползват интернет за резервации, се е покачил до 49%. В ерата на интернет хората търсят възможност бързо и лесно да резервират услуги. За това помага платформата Timify, основана през 2012 година.

Това съобщи основателят и главен изпълнителен директор на Timify Боян Танчев в предаването UpDate на  Bloomberg TV Bulgaria.

Той обясни, че проектът започва в Германия с 45% българско участие. Първоначално той навлиза в немскоговорящите страни, след това в съседните държави като Франция, Великобритания, Испания и Италия, достига до Южна Америка, а от октомври 2017 година присъства и на българския пазар.

"Основата е резервиране на услуги онлайн. Като целева група имаме всякакъв вид малки и големи бизнеси – от фризьорски и козметични салони до лекари и болници. В момента започваме да работим с една от най-големите германски банки", посочи Танчев.

Той уточни, че освен възможността хората да управляват ресурса и графика си, продуктът позволява и управление на клиентите, както и редица други процедури.

Според Танчев много важно за един стартъп е не просто да намери финансиране, а да попадне на правилния инвеститор.

Визията му за бъдещето е в стартъпа да създадат световна екосистема и платформа за онлайн резервации – всеки краен потребител да може за отрицателно време да резервира час или услуга в близост до себе си.

Вижте повече във видеото!

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 20:30 | 09.09.22 г.
fallback