Физическото лице Васил Генчев, който е акционер в Билборд АД, е представил допълнителни точки в дневния ред на предстоящото ОСА на дружеството, което ще се проведе на 30 юни, съобщи Билборд чрез „Бюлетин Investor.bg“.
Една от точките в дневния ред предвижда приемане на решение за увеличение на капитала на дружеството от 7 500 000 лева на 15 000 000 лева със собствени средства. Друга точка от дневния ред предвижда приемане на решение премиите от резерви на дружеството в размер на 9 616 хил. лева да бъдат отнесени във фонд "Резервен".
За първото тримесечие на годината Билборд отчете ръст от 46 на сто в консолидираните продажби и печалба на годишна база до съответно 5,64 млн. лв. и 394 хил. лв.
За последно книжата на Билборд се търгуваха в сряда на ниво от 11,50 лв. за брой.
Свързани компании:


Йорданов при Радев: Преход от лев към евро без правителство и без бюджет има своите рискове
Спешни медици спасиха трима пациенти от клинична смърт във Варна
Промяна в маршрута на три линии заради катастрофа във Варна
Обрат: Управляващите в оставка искат да гласуват редовния бюджет, а не удължения
САЩ готвят нови санкции срещу Русия, ако Путин отхвърли мирното споразумение
Атаките към изкуствения интелект ще бъдат тенденцията на 2026 г.
Китайският внос и американските мита удрят българската металургия
Amazon води преговори за инвестиция от над 10 милиарда долара в OpenAI
Яни Лозанов: Пробивът в AI ще дойде от математиката, не от чиповете
Зловещо - Cadillac Escalade стартира сам през нощта
Япония налага данък на електромобилите в зависимост от теглото
Защо някои двигатели имат двойно впръскване на гориво
Край на евтините коли от Китай – Пекин иска ново споразумение с Европа
10 дизелови седана, които са по-успешни от бензиновите си аналози
Сачева категорична: Удължителният бюджет ще бъде приет
Политолог: Кампанията на настоящите партии за изборите започна
Мъж е с опасност за живота след сбиване в Кнежа, двама са задържани
Брокери: Цените на имотите ще нараснат с 8-10% през 2026 г.
Пощенска банка и туристическа агенция "Бохемия" поставят клиента в центъра на нов тип първокласно преживяване