Билборд АД отчита 20% спад на неконсолидираните продажби на годишна база до 3,2 млн. лв. за второто тримесечие на 2009 г., показва отчетът на дружеството, публикуван чрез БФБ-София. За първото тримесечие на 2009 г. компанията отчете 26% ръст на неконсолидираните продажби до 3,2 млн. лв. За първото шестмесечие на 2009 г. годишна база спадът е с 2,4% до 6,4 млн. лв.
Нетната печалба на печатарската компания намалява с 81% до 159 хил. лв. през второто тримесечие на 2009 г. на годишна база. За първото тримесечие на 2009 г. спадът на нетната печалба на годишна база беше с 30% до 220 хил. лв.
Печалбата на Билборд АД за полугодието на 2009 г. е 379 хил. лв., като спрямо съответното полугодие на 2008 г. намалява с 67%.
По-голям спад на нетната печалба е бил ограничен от намалението на нетните финансовите разходи със 199 хил. лв. до 237 хил. лв. за първото шестмесечие на 2009 г. спрямо същия период на 2008 г. Намалените нетни финансови разходи се дължат на ръста в приходите от лихви със 158 хил. лв. и намалението на разходите за лихви с 48 хил. лв.
За дружеството е показателен консолидираният отчет, тъй като основната част от приходите се формира от дъщерните дружества на Билборд АД.
За последните 3 месеца акциите на Билборд АД поевтиняват със 7% до 1,38 лв. за акция, а пазарната капитализация се стопява до 20,7 млн. лв.
Свързани компании: