Vola.bg е единствената платформа в България, която предлага гъвкавост на клиентите, каквато не може да бъде открита при конкурентите от туристическия бранш. Това съобщи в предаването "В развитие" на Bloomberg TV Bulgaria Даниел Труица, главен изпълнителен директор и съосновател на Vola.bg. Платформата дава възможност потребителите да променят съществуваща дестинация и датите за пътуването, а разходите се поемат от компанията.
След анализ компанията установява, че инвестицията за привличането на нови клиенти е по-висока от тази, която ще платят, ако сегашните клиенти се възползват от тази услуга. "Опцията създава добри впечатления на потребителите и дава конкурентно предимство. Според общите условия на платформата тази услуга може да бъде използвана веднъж в периода между резервацията и дата на полета. Платформата отчита, че между 15-20% от резервациите претърпяват някакъв вид промяна", обясни Труица. И добави, че този продукт се предлага само в България, като компанията използва пазара у нас да събере данни и да ги анализира.
Частният инвестиционен фонд Resource Partners придобива 80% от групата на Interactive Travel Holding, под шапката на която са платформите Vola.bg и Vola.ro, които оперират в България и Румъния. Настоящият мениджмънт остава на позициите си и 20% от дяловете се задържат в управленския екип на компанията, обясни Труица. Целта на Resource Partners е да инвестира в компания, като очаква тя да расте в следващите от три до пет години.
"Компанията оперира в Полша, Румъния и България и Молдова", каза Даниел Труица и отбеляза, че държавите от Централна и Източна Европа са "мост към западните пазари и предоставят по-големи възможности за растеж".
Според него това се наблюдава не само в сектора на пътуванията и туризма, но и във всеки бизнес, ориентиран към клиенти.
Vola стъпва на българския пазар през есента на 2023 г., като това е бил първият нов пазар на компанията от много време, обясни Даниел Труица. Дружеството планира експанзия на други пазари до края на тази и в началото на следващата година. Планът е в края на 2025 г. да достигне до 14 пазара.
„Това лято се наблюдаваха интересни тенденции в туристическия сектор. Една от тях е свързана с цените на полетите, тъй като след пандемията се видя рязък ръст на цените, но пикът бе достигнат през 2023 г.“, посочи Даниел Труица, който не очаква скоро да има сериозно ново поскъпване.
Целия коментар гледайте във видеото на Bloomberg TV Bulgaria.
Всички гости на предаването "В развитие" може да гледате тук.


От днес изплащат последните пенсии в лева
Къде са най-опасните пътни отсечки във Варна
Унгарската МОЛ иска да купи чуждестранните активи на "Лукойл"
Защо плащаме скъпо за храна с неясен произход?
Освен че няма риба, намаляват и рибарите
Дьоре от Hensold: Очаквам стоманено десетилетие
Мозъчни интерфейси и метавселени – докъде стига бъдещето на игрите?
Hensold: Пазарите са водени от настроението
Hensold очаква до 10-15г военните разходи да продължат
Hensold подкрепя някои доставчици на автопроизводителите в Германия
Новата суперкола на Toyota – V8 с 640 к.с. и лека алуминиева рамка
Китайски електромобил се разцепи при странна катастрофа
Един от най-добрите двигатели на Audi навърши половин век
Pininfarina възроди първото поколение на Honda NSX
Японски компании съдят администрацията на Тръмп заради митата
Земетресението с магнитуд 5,9 в Невада се оказа грешка на предупредителната система
От Полша: Агресията на Русия сега надмина тази на СССР през 70-те години на 20 век
Облачно ще е днес, ще вали в западната половина на страната
И в еврозоната - цените на жилищата у нас ще продължат да растат
Османската династия ще съди турчин, живеещ в САЩ, представящ се за османски принц