fallback

Дигиталната реклама остава най-бързо растящият канал в България

Страната е конкурентна като цена за аудио-визуално съдържание, каза Иво Алтънов, управляващ директор на Noble Graphics

15:41 | 18.08.23 г.

Дигиталната реклама всяка година е най-бързо растящият канал за рекламни инвестиции - ръстовете са двуцифрени, за разлика от другите канали. България винаги следва тенденциите в Западна Европа и САЩ, неминуемо тази трансформация се случва и тук. Това коментира Иво Алтънов, управляващ директор на Noble Graphics, в ефира на предаването "Светът е бизнес" по Bloomberg TV Bulgaria.

Той посочи, че рекламният пазар в България е силно динамичен, като заради малкия размер често се разпадат агенции и се появят нови, но няма никаква разлика в начина и процесите на работа между рекламните кампании в страната и чужбина. "Разликата е може би основно в мащаба - България е сравнително малък пазар, инвестициите в реклама са по-малки в сравнение с пазарите в Западна и Централна Европа. Като процес на работа е абсолютно еднакво", посочи гостът. 

„Няма особена разлика в рекламите в България и в Европа. Големите марки правят рекламите си да бъдат използваеми на всички пазари. Разликите идват от локалните марки и компании, които изискват съдържание, което да е локално“, каза Алтънов.

По думите му България остава конкурентна като цена за аудио-визуално съдържание.

„Комбинацията от телевизия и дигитална реклама работи добре - най-лесното нещо е през смарт устройството да потърсиш повече информация за нещо, което ти направи впечатление по телевизията", каза събеседникът.

Той заяви, че рекламният бизнес е сравнително нова индустрия в България, а обучението по реклама и маркетинг е още по-младо. Добрият екип стои в основата на една добра рекламна идея, отбеляза Алтънов.

Повече може да гледате във видеото на  Bloomberg TV Bulgaria.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 15:44 | 18.08.23 г.
fallback
Още от Индустрия виж още