fallback

BILLA намалява  регулярните цени на над 80 млечни продукта

С нова, по-ниска цена между 4% и 30% в магазините на BILLA ще се продават водещи търговски марки продукти, както и млечни продукти от собствените марки на веригата

18:12 | 22.05.23 г.
Автор - снимка
Създател

BILLA България намалява регулярните цени на над 80 млечни продукта от асортимента на веригата.

С нова, по-ниска цена между 4% и 30% в магазините на BILLA ще се продават водещи търговски марки кисели и пресни млека, сирена, кашкавали и краве масло, както и млечни продукти от собствените марки на BILLA.

„Изминалата зима беше предизвикателна както за потребителите, така и за бизнеса, затова сме изключително щастливи, че предлагаме на клиентите си намаление на цените на над 80 млечни продукта в първия възможен момент, когато голяма част от нашите партньори, водещи производители на млечни продукти, отразиха спада на цените при горивата, енергията и суровините. Това е важна крачка, с която бизнесът показва, че е на една страна с потребителите в борбата с инфлацията, защото тя не е в интерес на никого. За нас, като социално отговорна компания, е важно да гарантираме, че по-ниските цени ще стигнат до рафта на магазините ни и това вече е факт, те са достъпни за нашите над един милион клиенти в страната“, коментира Вигинтас Шапокас, изпълнителен директор на BILLA България.

Млечните продукти са първата категория, в която BILLA въвежда по-ниски цени. Компанията следи ежедневно динамиките в пазара на суровини, води активно преговори с доставчиците си и има готовност да въведе по-ниски цени и в други продуктови категории.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 09:34 | 23.05.23 г.
Още от Търговия и потребителски стоки виж още