IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

IPO-то на "Истински мед" ще се състои на 14 юли

Предлагането ще се счита за успешно, ако бъдат записани и заплатени най-малко 29 090 броя акции за почти 800 хил. лева

17:43 | 06.07.22 г.
<p>
	<em>Снимка: архив Ройтерс</em></p>

Снимка: архив Ройтерс

Първичното публично предлагане (IPO) на „Бии Смарт Текнолоджис“ АД (платформата „Истински мед“) ще се осъществи на 14 юли, съобщават от БФБ-София.

Крайната дата на предлагането е 19 юли. 

Това е третата компания с първично публично предлагане на акции на пазар BEAM на БФБ от началото на годината досега. Първо се състоя предлагането на „Уебит Инвестмънт Нетуърк“. След това компанията за производство на облекло Fashion Supply обяви, че ще се листне на пазар BEAM, като нейното предлагане е насрочено за 20 юли.

„Бии Смарт Текнолоджис“ ще предложи на инвеститорите 43 636 акции, всяка една с номинална стойност 1 лев и емисионна стойност 27,50 лева. Общата стойност на акциите е почти 1,2 млн. лева.

В случай, че всички акции от увеличението бъдат записани, капиталът на емитента ще се увеличи до 407 386 броя акции, като всички издадени от компанията акции ще бъдат допуснати за търговия на пазар BEAM. Така оценката на компанията може да достигне над 11,2 млн. лева.

Предлагането ще се счита за успешно, ако бъдат записани и заплатени най-малко 29 090 броя акции, т.е. ако дружеството набере малко под 800 хил. лева.

Инвестиционният посредник за IPO-то е „ПФБК“ ЕООД. Съветник по емисията е адвокатско дружество „Токушев и съдружници“.

„Бии Смарт Текнолоджис“ е основана през 2015 г. Компанията разработва технологии за дистанционно следене на кошери. В портфолиото на компанията са устройствата BeeBot и Hivebase, съответно сензорно устройство за отчитане на температура, влажност, движение и звук в кошера и интелигентна везна.

Чрез платформата си „Истински мед“ компанията предлага услугата „Осинови кошер“ – осиновителите на кошери получават срещу абонаментна такса определено количество мед от съответния пчелар всеки месец.

За 2 години компанията е привлякла 20 хил. клиенти, както и още 100 корпоративни клиенти. Търговията с мед възлиза на около 30 тона годишно. През 2021 г. осиновените кошери са 2 хил.

Дружеството планира да навлезе по-активно на европейските пазари, като първата цел е Германия - страна с традиционно висока консумация на мед на глава от населението.

Очаквайте интервю със Сергей Петров и Владимир Василев от компанията!

Последна актуализация: 13:55 | 19.08.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Пазари виж още

Коментари

Добави коментар
Финанси виж още