„Алтерко“ АД увеличава с почти 50% продажбите за деветмесечието спрямо същия период на 2021 г., съобщава дружеството чрез БФБ-София.
Приходите от продажби на IoT устройства и свързани услуги на компанията за периода януари-септември достигат 57,7 млн. лева, което е с 49,8% повече на годишна база, посочва се в съобщението.
Приходите от продажби на IoT устройства с марката Shelly се увеличaват с 51% до 54,5 млн. лева. Следват приходите от продажби на устройства за проследяване MyKi, които се увеличaват с 32,5% до 3,2 млн. лева.
С тези резултати "Алтерко" надхвърля бюджета и прогнозата за деветмесечието на 2022 г.
Дружеството ще оповести официално консолидираните си финансови отчети за деветмесечието на 2022 г. на 14 ноември 2022 г.
Акциите на „Алтерко“ поевтиняват с малко над 12% в последната година, а пазарната капитализация достига почти 318,6 млн. лева.
Свързани компании:


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим
Бърнаут или липса на витамини?