„Шелли груп“ отчете ръст от над 80% на продажбите си по време на Черния петък до 2 млн. продадени устройства за автоматизация, съобщават от компанията.
Голямо търсене с оглед на отоплителния сезон е имало при базовите устройства с Bluetooth и при много от уредите на „Шелли“ с интегрирани функции за пестене на енергия и измерване, като най-търсени са били новите интелигентни радиаторни термостати Shelly BLU TRV, Shelly Plug S Gen3 и релета Shelly Retro-Fit, съобщават от компанията.
Продажбите по време на Черния петък са нараснали с 65% спрямо същия период на предходната година и са достигнали 24 млн. евро (46,9 млн. лв.)
С успешните продажби по време на кампанията с намаления дружеството остава напът към постигането на целите, поставени за финансовата 2024 г., за увеличение на приходите до 105 млн. евро (205,4 млн. лв.) и увеличение на печалбата преди лихви и данъци до 26 млн. евро (50,9 млн. лв.).
От компанията припомнят, че приходите през изминалата година са достигнали 74,9 млн. евро (146,5 млн. лв.), а EBIT (печалбата преди лихви и данъци) – 19,1 млн. евро (37,4 млн. лв.).
„Движещите фактори на растежа в областта на измерването и спестяването на енергия се стабилизират и като част от дългосрочната тенденция на интелигентните сградни решения ни помагат да постигнем средносрочните си цели за продажби от над 200 млн. евро и EBIT от над 50 млн. евро до края на 2026 г.”, каза Волфганг Кирш, изпълнителен директор на „Шелли груп“.
През ноември компанията обяви, че разглежда възможностите за пренасяне на производството си за САЩ в България.
За последната година акциите на „Шелли груп“ поскъпват с 57%, а пазарната капитализация надвишава 1,2 млрд. лева.
Свързани компании:


Черен ден! Катастрофа взе три жертви край Търговище
Съдът на ЕС опровергава информация за допусната жалба срещу влизането ни в Еврозоната
Ограничават движението на автомобили във Варна през почивните дни заради два мача
Фратрия завърши годината с победа
Връчиха наградите „Доброволец на годината“ във Варна
Биткойн към $50 000 и злато към $5 000? Ще се върнем ли към нормалното в 2026 г.
Как Украйна да получи замразените милиарди на Русия
Netflix купува Warner Bros. за $72 млрд. в брой и акции
EV стигат точка на необратимост през 2026, Европа и Китай ще се интегрират
САЩ: Европа рискува да бъде заличена, ако не се промени
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Провериха критични участъци при водосбора на река Струма и река Конска
НА ЖИВО: Теглят жребия за Мондиал 2026
Каква е тайната на дълголетието на Дик Ван Дайк?
Кийт Ърбан съжалява за развода си с Никол Кидман – чувства, че е сгрешил
Излезе на бял свят бижуто с форма на яйце на Фаберже, глътнато от крадец
преди 11 месеца Колкото и рекламни материалчета да си поръчва Димитров, няма да намери още "маймунки", които да се хванат на клона, който след около 3 години.... отговор Сигнализирай за неуместен коментар