IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore

Производителят на играчки Hasbro съкращава 3% от служителите си

Според годишния отчет за фискалната 2024 г. компанията е имала около 4985 служители на световно ниво

11:44 | 18.06.25 г.
Автор - снимка
Редактор
Снимка: Bloomberg
Снимка: Bloomberg

Производителят на играчки Hasbro съкращава 3% от глобалната си работна сила в рамките на най-новите си мерки за намаляване на разходите на фона на по-високите мита в САЩ върху вноса на играчки от Китай, съобщава Ройтерс.

Съкращенията засягат около 150 служители. Според годишния отчет за фискалната 2024 г. компанията е имала около 4985 служители на световно ниво.

„Привеждаме структурата си в съответствие с дългосрочните ни цели“, заяви пред Ройтерс говорителят на Hasbro Аби Хоудс.

Hasbro доставя около половината от играчките и игрите, които продава в САЩ, от Китай. Производителят на играчки ускорява усилията си за диверсифициране на доставките и намаляване на зависимостта от Китай.

Възникналите опасения за глобална търговска война след налагането на мита от американския президент Доналд Тръмп върху търговските партньори оказаха натиск върху индустрия с играчки, която и без това бе затруднена от слабо търсене.

„В крайна сметка митата се трансформират в по-високи потребителски цени, потенциална загуба на работни места, тъй като се налага да се приспособим, за да поемем по-високите разходи, и по-ниски печалби за нашите акционери“, заяви главният изпълнителен директор на Hasbro Крис Кокс по време на разговор около финансовите резултати през април.

Компанията също така заяви, че преоценява логистичните маршрути и производството.

През декември 2023 г. Hasbro обяви, че ще съкрати 900 работни места на световно ниво, почти година след като заяви, че ще намали 15% от работната си сила поради по-слаби продажби.

Wall Street Journal първи съобщи за съкращенията във вторник. В материала на изданието се добавя, че съкращенията са част от многогодишно преструктуриране в Hasbro. Производителят на Play-Doh не коментира броя на съкращенията.

През април Hasbro надмина прогнозите с тримесечните си резултати, тъй като преминаването към дигиталния и лицензиран гейминг бизнес е помогнало да привлече по-млади клиенти, след като в продължение на около три години се затрудняваше да стимулира търсенето на играчките си.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 11:44 | 18.06.25 г.
Най-четени новини
Още от Lifestyle виж още

Коментари

Финанси виж още