fallback

"Барби" и "Опенхаймер" продължават да владеят боксофис класацията

Останалите премиери имат слаб шанс пред двата хита

09:46 | 31.07.23 г.

Хитът „Барби“ на Warner Bros не показва признаци за отслабване на интереса през втория си уикенд на екран и събра 93 млн. долара от продажби на билети от петък до неделя, показват данни на Comscore.

Погледът на режисьора Грета Геруиг върху „Барби” – филма номер 1 за годината и лентата, режисирана от жена, с най-печеливша премиера до момента – е събрала над 351 млн. долара в САЩ и Канада от дебюта си на 21 юли и почти 775 млн. долара в цял свят, посочва Comscore.

Филмът, с Марго Роби в главната роля и Раян Гослинг в ролята на любимия ѝ Кен, изпраща емблематичната кукла на Mattel на приключение в истинския свят, припомня Ройтерс.

Производителят на играчки миналата седмица отбеляза изненадваща печалба за второто тримесечие, а главният изпълнителен директор Инон Крайц заяви пред анализатори, че компанията ще разшири свързаните с „Барби“ играчки и продукти през втората половина на 2023 г.

Следвайки Барби по петите, „Опенхаймер“ на режисьора Кристофър Нолан, който разказва за физика Дж. Робърт Опенхаймер и създаването на атомната бомба, събра 46,2 млн. долара през уикенда, което според анализатора на Comscore Пол Дергарабедиан е „феноменален втори уикенд“.

Общите продажби на двата филма са „абсолютно зашеметяващи“, казва Дергарабедиан, като цифрите за втория уикенд, „които биха били приветствани като победи дори и при премиера“.

„Опенхаймер“ е генерирал 174 млн. долара в САЩ и Канада досега и още 400 млн. долара в цял свят.

Най-голямото ново заглавие за седмицата – „Привидения в къщата“ на Walt Disney, който е адаптация на тематичния увеселителен парк на Disney – бе лесно засенчен от двата хита. Филмът, чиято продукция струва около 150 млн. долара, дебютира с приходи от продажби за 24 млн. долара на местно ниво и 9 млн. долара на международно.

„Говори с мен“ – новият хорър на А24, също се представи добре, генерирайки 10 млн. долара. Филмът имаше среднощна премиера на фестивала Сънданс и получи невероятни оценки от критиците – 95% положителна оценка в Rotten Tomatoes. Продукцията му струва само 4,5 млн. долара.

Макар че феновете се завръщат към кината, давайки огромен тласък на филмовата индустрия, нещата са по-зле за Том Круз. „Мисията невъзможна: Пълна разплата - част първа“ събра едва 10,7 млн. долара в третия си уикенд на екран. Общо филмът има приходи от билети за 139,2 млн. долара в САЩ и Канада и 309,3 млн. долара на международно ниво.

Вместо това неочакваният хит „Звукът на свободата“ се представя най-добре извън „Барби“ и „Опенхаймер“. Лентата, която е финансирана чрез краудфъндинг, събра 12,4 млн. долара в четвъртия си уикенд на екран, с което общите приходи достигат 150 млн. долара.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 09:46 | 31.07.23 г.
fallback
Още от Изкуство и култура виж още