fallback

Инициативата "Дигитален спорт" привлича децата към спортните клубове

Добра идея е всеки клуб задължително да има присъствие в социалните мрежи, казва Стефан Ралчев, спортен журналист

17:54 | 16.06.23 г.

В България все още комуникацията между спортните клубове и тяхната аудитория не е на нужното ниво, а и много големи клубове няма сайтове. Кампанията "Дигитален спорт" безвъзмездно изработва уеб сайтове за всеки един спортен клуб в България. Това разказа Стефан Ралчев, спортен журналист и представител на платформата digitalensport.bg, в предаването „Бизнес старт” по Bloomberg TV Bulgaria.

Досега сме направили 40 сайта на спортни клубове, като целта е те да станат 150, каза Ралчев.

„Това е една страхотна инициатива. Надявам се, че все повече и повече клубове ще се възползват от тази възможност. Във волейбола специално се случват много хубави неща, но не всички успяват да бъдат комуникирани... Целта е тези хубави неща, които правим, да бъдат достъпни до нашите фенове, до фирми, които искат да асоциират своя бранд с нашия продукт, до медиите, до общините, за да видят, че правим нещо хубаво и да поискат да бъдат домакини на големите мероприятия, които организираме”, каза Любомир Ганев, президент на Българска федерация по волейбол.

Според Стефан Ралчев е хубаво социалните мрежи да си взаимодействат с интернет сайтовете и чудесно биха се допълвали. Много добра идея е всеки клуб задължително да има присъствие в социалните мрежи, изтъкна събеседникът.

Любомир Ганев разказа, че Световната волейболна организация си е направила телевизионен канал и който иска, може да се абонира, за да гледа волейболни мачове. Ако някой от състезателите - чрез своята социална мрежа промотира канала, то от всеки абонамент получава 10%. Така че активността на състезателите в социалните медии може да носи и приходи, подчерта Ганев и допълни, че дигитализацията на спорта трябва да се случва така, както се случва във всички други сфери.

Ганев разказа още, че в рамките на проект съвместно с европейската конфедерация за три години в България ще бъдат избрани 150 училища - обикновено, където има волейболни клубове, които работят и ще се даде достъп на треньорите по волейбол от клубовете да влязат в училищата в часовете по физкултура. „Подаряваме топки и мрежа на училищата, за да могат децата от най-малки да се запалят по волейболната игра и да започне да им харесва...Само за миналата година българската федерация по волейбол е инвестирала близо два милиона лева в детско-юношески волейбол”, подчерта Ганев.

Целия разговор може да видите във видеото на Bloomberg TV Bulgaria.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 17:54 | 16.06.23 г.
fallback
Още от Спорт виж още