fallback

Amazon официално добавя още един Prime Day през октомври

Компанията се опитва да увеличи приходите си за четвъртото тримесечие

12:54 | 27.09.22 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Amazon.com добави ново, подобно на Prime Day, събитие към годишния си календар, пише Wall Street Journal.

Гигантът в търговията на дребно обяви в понеделник, че неговият „Prime Early Access Sale” ще се проведе на 11-12 октомври за членовете на абонаментната програма Prime. Двудневното събитие продължава скорошната тенденция Amazon да провежда такива в рамките на няколко дни, за да максимизира своите приходи.

Amazon вече организира за абонатите на Prime своя годишен Prime Day. Компанията съобщи, че клиентите са купили над 300 млн. стоки през юлския Prime Day, който се проведе на 12 и 13 юли.

Новото събитие ще отбележи началото на празничния сезон на пазаруване в Amazon, предлагайки оферти в момент, в който потребителите са притиснати от инфлацията. Потребителските цени в САЩ се покачиха с 8,3% през август спрямо година по-рано, тъй като инфлационният натиск остана силен.

Офертите от октомврийското събитие на Amazon ще се предлагат в 15 държави, включително Съединените щати и Великобритания, както и в Китай, Франция и по-голямата част от Европа. Amazon ще представи нов списък с топ 100 на най-популярните си продукти за сезона. Списъкът ще бъде публикуван на 11 октомври.

Акциите на Amazon завършиха борсовата сесия в понеделник с 1,2% ръст на цената.

Базираната в Сиатъл компанията подсказа за плановете си да добави втори Prime Day още през лятото, когато уведоми някои търговци за есенно събитие и ги призова да представят своите оферти за него.

Октомврийските разпродажби могат да помогнат на Amazon да тласне нагоре приходите си за четвъртото тримесечие – най-важния ѝ период от годината – докато инфлацията в САЩ продължава да е висока.

Вторият Prime Day също така сигнализира, че Amazon се стреми да разшири успеха на събитието, което провежда от 2015 г. и обикновено генерира милиарди долари приходи за компанията.

И преди Amazon е провеждала Prime Day през четвъртото тримесечие. През 2020 г. тя премести Prime Day от лятото за есента, след като ранните дни на пандемията доведоха на огромен брой поръчки в сайта на компанията, което я накара да направи промени в графика си.

Според компанията за пазарни проучвания Insider Intelligence Amazon е генерирала около 6 млрд. долара от събитието през въпросната година, което е допринесло за общите 125,5 млрд. долара приходи от продажби за четвъртото тримесечие. Анализатори на FactSet прогнозират, че тази година приходите на Amazon за четвъртото тримесечие ще надхвърлят 156 млрд. долара.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 12:54 | 27.09.22 г.
fallback
Още от Новини и анализи виж още