IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

По-слабите от очакваното резултати на Paramount потопиха цената на акциите ѝ

Компанията вече усеща забавянето на рекламния пазар

17:16 | 02.11.22 г.
Снимка: Jill Connelly/Bloomberg
Снимка: Jill Connelly/Bloomberg

Paramount Global отчете 6,92 млрд. долара приходи за третото тримесечие, което представлява увеличение с 5 на сто на годишна база, пише CNBC. Въпреки това резултатите на компанията не отговориха на очакванията, тъй като гигантът се сблъска с клиенти, отказващи се от услугите ѝ, както и със спад на рекламните приходи.

Коригираната печалба е достигнала 39 цента на акция, докато анализаторите очакваха 43 цента на акция по данни на Refinitiv. Приходите също не са изпълнили прогнозата за 7,01 млрд. долара, а са малко под тази сума – 6,92 млрд. долара.

Paramount заяви, че приходите на телевизионния ѝ медиен сегмент, който включва CBS и кабелни телевизионни канали като MTV, Nickelodeon и премиум мрежата Showtime, са се свили с 5% спрямо предходното тримесечие до около 4,9 млрд. долара, след като броят на абонатите на платена телевизия е намалял.

Цената на акциите на Paramount се понижи с около 11% преди началото на борсовата търговия в САЩ.

Рекламните приходи в сегмента също са спаднали – знак, че макроикономическите предизвикателства започват да се усещат. Paramount твърди, че рекламните приходи от нейните телевизионни мрежи са се понижили с 3 на сто до 1,9 млрд. долара.

През лятото Paramount предупреди, че е започнала да усеща забавянето на рекламния пазар.

Компанията отбеляза, че е преструктурирала някои от международните си телевизионни споразумения през последното тримесечие, което е пренасочило приходи от платена телевизия към стрийминг.

Стрийминг сегментът се радва на добро представяне. Paramount+, отговорът на компанията на премиум абонаментни услуги като Netflix и Disney+, е добавила 4,6 млн. абонати, с което общият брой на потребителите ѝ достига 46 млн. Но Paramount+ също така е загубила 1,9 млн. абонати през периода, след като SkyShowtime, съвместното ѝ начинание с Comcast в Европа, стартира в скандинавските страни и замени Paramount+.

Междувременно Pluto TV, безплатната, но включваща реклами стрийминг услуга на Paramount, достигна 72 млн. месечно активни потребители глобално и увеличи с двуцифрен процент гледаните часове.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 17:16 | 02.11.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Новини и анализи виж още

Коментари

Финанси виж още