IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Стрийминг платформата на Paramount ще се слее с Showtime на 27 юни

Индустрията за видео стрийминг преживява все по-голяма консолидация на услугите

12:00 | 23.05.23 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
Том Раян, президент и главен изпълнителен директор за стрийминга в Paramount. Снимка: Bridget Bennett/Bloomberg
Том Раян, президент и главен изпълнителен директор за стрийминга в Paramount. Снимка: Bridget Bennett/Bloomberg

Водещата стрийминг платформа на Paramount Global, наречена Paramount+, ще бъде комбинирана с приложението Showtime в САЩ на 27 юни, обяви компанията, цитирана от CNBC.

След обединението услугата ще се предлага на по-висока цена, както Paramount обяви по-рано тази година. Премиум предложението Paramount+ със Showtime ще поскъпне от 9,99 до 11,99 долара, докато опцията за Paramount+ без Showtime ще бъде оскъпена с долар до 5,99 долара.

Интеграцията надхвърля опциите за стрийминг на Paramount. Кабелната премиум телевизионна мрежа, известна със сериали като „Yellowjackets” и „Billions”, ще бъде ребрандирана на Paramount+ with Showtime, а компанията ще спре самостоятелното приложение на Showtime до края на тази година.

След интеграцията мрежата Showtime TV ще включва съдържание от Paramount+, която създава оригинални сериали, свързани с популярни франчайзи като „Yellowstone” и „Criminal Minds”.

Paramount заяви, че очаква пикова загуба от своята нова услуга за стрийминг Paramount+ тази година.

Комбинираните платформи ще помогнат и за съкращаване на разходите за съдържание, които напоследък са във фокуса на медийните компании, докато те се опитват да постигнат рентабилност на стрийминг бизнеса.

Warner Bros. Discovery свива разходите, откакто завърши сливането си. Компанията пуска услугата си Max от днес – комбинация между HBO Max и Discovery+. Въпреки това Discovery+ ще остане и като отделна услуга.

Disney пък обяви, че тази година ще свие разходите си с 5,5 млрд. долара, включително 3 млрд. долара от съдържание. Миналата седмица главният изпълнителен директор Боб Айгър каза, че Disney ще добави съдържание на Hulu в платформата Disney+, насочвайки се към предоставяне на изживяване в едно приложение, така че бизнесът да бъде и по-опростен за рекламодателите.

Компанията ще се фокусира и върху привличането на повече потребители към услугата си с реклама, както и планира по-късно тази година да увеличи цените на пакетите, които не включват реклами.

Повече новини за технологии можете да научите от видеото на Bloomberg TV Bulgaria.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 12:01 | 23.05.23 г.
Специални проекти виж още
Още от Новини и анализи виж още

Коментари

Финанси виж още