Warner Bros. Discovery, компанията майка на HBO и CNN, отчете печалба през второто тримесечие, подкрепена от поредица от успехи в боксофиса, пише Bloomberg.
Базираната в Ню Йорк компания отчете приходи от 9,81 млрд. долара, което е с 1% повече спрямо предходната година, в съответствие с прогнозите на Wall Street. Warner Bros. обяви нетна печалба от 1,58 млрд, долара, в сравнение със загуба от 9,99 млрд. долара година по-рано.
Докато все повече телевизионни зрители преминават от кабелна телевизия към стрийминг, главният изпълнителен директор Дейвид Заслав прекратява сделката, която сключи преди няколко години, разделяйки компанията на две отделни юридически лица, за да отдели стрийминг активите и студиата от затрудненото подразделение за кабелна телевизия. Новият бизнес „Глобални мрежи“ ще включва развлечения, спорт и десетки марки за кабелна телевизия като CNN, TNT и TBS. Компанията, включваща стрийминга и студиата, ще приюти HBO Max, Warner Bros. Television и филмовото студио.
Заслав призна, че миналата година тенденцията за традиционните медийни компании се е променила, когато Warner Bros. пое такса от 9,1 млрд. долара за обезценка на традиционните си телевизионни мрежи. След като беше осмиван за серия от грешки в Warner Bros., включително скъпия провал на Batgirl и загубата на доходоносни медийни права за игри от NBA, Заслав донякъде си върна позициите с поредица от успехи във филмовата индустрия тази година.
Студийното звено е в силна холивудска серия, с хитове, оглавяващи класациите, включително със заглавия като „Грешници“, „Minecraft: Филмът“ и „Последен изход: Наследство“.
Приходите в звеното са се увеличили с 55% до 3,8 млрд. долара, в сравнение с прогнози на анализаторите за 3,12 млрд. долара. Коригираната печалба преди лихви, данъци, амортизация и обезценяване се е увеличила до 863 млн. долара от 210 млн. долара.
Тези успехи контрастират с продължаващия спад в звеното за телевизионни мрежи, най-големият източник на приходи на компанията, което включва CNN, TNT и TBS. Приходите от продажбите спаднаха с 9% до 4,8 млрд, долара, което се дължи на намаляване на броя на абонатите на платена телевизия и спад в приходите от реклама.
Подобно на конкурента си Walt Disney, Warner Bros. се фокусира върху своите стрийминг планове. Компанията наскоро преименува своята стрийминг платформа на HBO Max, връщайки се към по-ранното име, признавайки силата, която марката HBO установи в кабелната телевизия, докато се стреми да изгради продукт директно насочен към потребителите.
Warner Bros. е привлякла 3,4 млн. стрийминг абонати през второто тримесечие, с което общият им брой достигна 125,7 млн. Звеното отчете коригирана печалба преди лихви, данъци, амортизация и обезценяване от 293 млн. долара и приходи от 2,79 млрд. долара.


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим
Бърнаут или липса на витамини?