Сривът в мобилната мрежа на Vivacom от днес е причинен от софтуерна актуализация, извършена от доставчик на компанията, съобщиха в официално изявление от телекома.
„От тази сутрин изпитвахме технически проблеми в нашата мобилна мрежа и работим за възможно най-бързото им отстраняване. Причината за това е софтуерна актуализация на мобилната мрежа, извършена от наш доставчик“, гласи съобщението, изпратено до медиите. „В резултат на това потребители на Vivacom е възможно да са изпитвали затруднения при гласови обаждания и услуги за пренос на данни“, се допълва още.
Компанията посочва, че се извинява за неудобството, което е причинила на потребителите, като приоритетно работи по отстраняването на проблема, така че услугите да заработят максимално бързо.
Тази сутрин редица потребители на Vivacom се оплакаха в социалните мрежи, че има прекъсвания в мобилната връзка и проблеми с обажданията.
По-рано единствено чатботът на официалната страница на оператора даваше информация, че са възможни временни затруднения с ползването на мобилни гласови услуги и мобилен интернет, както и че компанията работи по възстановяването на нормалната работа.
На този етап компанията не посочва дали ще компенсира по някакъв начин потребителите за продължилите няколко часа смущения. Investor.bg по-рано изпрати такова запитване до компанията, но не получи отговор.