„Fiat Chrysler и PSA не са преки конкуренти в почти никоя точка по света, посочи Томов. – PSA има силно присъствие в Европа, сравнително по-слабо в Африка, Азия, Латинска Америка и почти не присъства в Северна Америка. Основната тежест на Fiat Chrysler е на северноамериканския пазар.“.
Според него друго предимство от обединението между двата производителя на автомобили е добрата експертиза, с която разполагат и могат да обменят, както и достъпът на PSA до марки в луксозния сегмент.
„Опитите на Peugeot да направи своя собствена луксозна марка за момента не са кой знае колко успешни“, припомни Томов.
Той коментира и предизвикателствата пред компаниите по отношение на новите тенденции.
„При електрификацията нито Fiat Chrysler, нито PSA е визионер“, посочи експертът. По неговите думи обаче това не е проблем, тъй като все още никой не знае как точно ще се случи електрификацията.
„Междувременно Chrysler е основният партньор в опитите на Google да създаде напълно автономно управление“, информира Константин Томов и добави, че предстои да видим дали това споразумение ще продължи да съществува в рамките на големия алианс.
Вижте целия разговор във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.


Тежка катастрофа по пътя София-Варна днес
Над 20 автомобила спукаха гуми на родно шосе само за 24 часа
НОИ одобри Бюджет 2026
Опозицията не хареса и обновения проект на Бюджет 2026
Тръмп иска Европа да поеме основната тежест в НАТО
Фирми от САЩ разграбват редкоземните елементи, нужни на Европа за превъоръжаване
Мадуро знае, че Тръмп блъфира
Сигурността на Израел се нуждае от по-малко оръжие и повече диалог
Възраждането на бойните кораби в Европа връща на мода британските корабостроители
Нобеловият лауреат за мир може да получи награда си лично, но рискува много
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
Пострадали от наводнението в Бургаско: Причина са изсечените гори в Странджа
В понеделник се очаква да започне евакуация на кораба "Кайрос" край Ахтопол
Проблемът със Закона за доброволчеството продължава да е голям
Симеонов: Тайничко и Борисов стиска палци на протеста
Защо Швеция може да построи модерна подводница, а Европа няма силен морски флот?