IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Резултатите на Disney за тримесечието остават почти без промяна

Потребителите и рекламодателите са колебливи при взимане на решения, казват от компанията

11:06 | 10.02.10 г.
Автор - снимка
Създател
Резултатите на Disney за тримесечието остават почти без промяна

За трите месеца, завършващи на 2.01.2010 г., приходите на Walt Disney Co са 9,7 млрд. долара. За сравнение, за същия период преди година те са били 9,6 млрд. долара.

Печалбата на компанията за тримесечието е 844 млн. долара, докато за същия период преди година е била 845 млн. долара.

Печалбата на акция е 44 цента. За миналата година е била 45 цента на акция, съобщава Wall Street Journal.

Ръководителите на компанията посочват рекламодателите и потребителите като еднакво колебливи при вземане на решение за правене на разходи.

„Рекламодателите и потребителите вземат решение за покупка в последната минута“, коментира Джей Расуло при първия си разговор с пазарните анализатори, в качеството си на финансов ръководител на групата.

Преди това Расуло беше председател на подразделение Увеселителни паркове.

Постепенното възстановяването на телевизионната реклама и намаляването на разходите във филмовото студио на Disney са спомогнали за ръст при ключови подразделения на компанията. Като цяло обаче приходите и печалбата са почти без промяна.

Спортният канал ESPN има най-силно покачване при телевизионния бизнес на Disney. За това е допринесло излъчването на колежанската и професионалната лига по американски футбол.

В същото време каналът АВС на Disney има по-малко продажби на реклами за тримесечието.

Продължаващите намаления на цените в подразделение Увеселителни паркове на компанията запазват приходите без промяна на 2,7 млрд. долара въпреки увеличение на посещенията.

„Компанията ще продължи да разчита на намаления, за да поддържа посещаемостта“, казва изпълнителният директор на компанията Робърт Айгър.

„Нашата цел е постепенно да накараме посетителите да отвикнат от намаленията. Сегашните икономически условия не са подходящи, за да спрем намаленията веднага“, добави той.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 22:45 | 09.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Свят виж още

Коментари

Финанси виж още