fallback

Шопинг манията на една страна

Как социалните медии влияят на онлайн пазаруването и кои фактори имат най-голямо влияние върху поведението на потребителите

09:16 | 25.11.16 г.
Автор - снимка
Създател

Възходът на социалните медии през последните десет години не само промени начина, по който хората общуват, но несъмнено оказа влияние и върху това как те пазаруват - било то онлайн или в бутикa зад ъгъла. Преди да направят покупка, потребителите вече имат възможност да преминат през хиляди продуктови снимки в Instagram или Pinterest, да прегледат за промоции във Facebook страницата на търговеца на дребно или да потърсят коментари за марката в Twitter. Според доклада Total Retail 2016 на PwC - глобално проучване сред близо 23 хил. души, 78 процента от потребителите се влияят от социалните медии, когато пазаруват онлайн. Таблицата на Statista.com по-долу обобщава начините, по които социалните медии влияят на поведението при онлайн пазаруване.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 05:16 | 12.09.22 г.
fallback