Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Икономика и политика

Защо потребителите оценяват пуловери и чорапи от рециклиран памук?

В "Кингли" и опаковките са компостируеми, посочи Десислава Трайкова, оперативен директор на фабриката

гледано: 2496   Още видео
Рейтинг 1 Рейтинг 2 Рейтинг 3 Рейтинг 4 Рейтинг 5
0 гласа
Upcycle памукът, който "Кингли" използва за производството на чорапи и пуловери, идва от текстилни сметища. Текстилът се събира, разделя се по цветове, нарязва се на ситно и се преде наново, като не се използват допълнителна вода или багрила. Това разкри в ефира на Bloomberg TV Bulgaria, в предаването “В развитие” Десислава Трайкова, оперативен директор на фирмата, която се занимава с търговия, производство и дизайн на дрехи и аксесоари "Кингли". 
Още по темата

Тя посочи, че за тази цел компанията работи с партньор от Испания. 

Трайкова отбеляза, че този начин на производство намалява разширяването на текстилните сметища и се спестяват ресурси. 

“Работим за 100% износ с рекламни агенции, които продават на големи и малки крайни клиенти. Главният ни пазар е Великобритания, следван от Франция, Германия и Испания”, поясни мениджърът. 

Що се отнася да цената, Трайкова обясни, че има малък процент завишение, защото процесът на изработка е изцяло механичен. 

“Цената е може би с 10-15% по-висока спрямо стандартния памук. Но ползите са далеч по-големи”, убедена е тя. 

Фабриката на "Кингли" е в София. Компанията използва и специални опаковки за продуктите си.

“Над 90% от производството ни се опакова в компостируеми торбички, които се произвеждат в България. Основното им съдържание е картофено нишесте и в рамките на осем седмици се разграждат в природата”.

Десислава Трайкова напомни, че текстилната индустрия е втората най-замърсяваща след петролната. 

“Бързата мода ще продължи да доминира. Но е добре да има повече чуваемост за алтернативните материали, така че да се намали замърсяването”, коментира експертът.

Каква е нагласата на потребителите? Защо компанията произвежда точно пуловери и чорапи? 

Вижте целия разговор във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.

Всички гости на предаването“ В развитие” вижте тук. 
 

По статията работи: Екип на Bloomberg TV Bulgaria

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Икономика и политика
Международните превозвачи излизат на протест