Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Имената на бизнеса

България е надвила Полша, Индия и Украйна за инвестицията на Voss

В бъдеще заводът на Voss може да произвежда и връзки за охлаждане на батерии за електрически автомобили

България е надвила Полша, Индия и Украйна за инвестицията на Voss

Щефан Отто - управляващ директор VOSS Automotive. Снимка: компанията

България се е конкурирала с три дестинации за инвестицията на германския поддоставик за автомобилната промишленост Voss Automotive - Полша, Индия и Украйна. В крайна сметка германският концерн, който ще наеме над 1000 служители в завода си в Баховица, е предпочел България за своя нов завод, стана ясно от интервю на водещия на UpDate по Bloomberg TV Bulgaria Бойчо Попов с управляващия директор на компанията д-р Щефан Отто.

„Ние имаме голям завод в Полша и, разбира се, мислихме за Полша. Това е добра дестинация, ние сме много доволни от нея. Но виждаме, разбира се, че заради много положителното развитие през последните 10 години, че пазарът на работна ръка става все по-труден. Става все по-трудно да се намерят служители... По-ниските разходи за труд, разбира се, са също тема. Това, разбира се, също бе част от изчисленията ни. Като сме наясно, че трябва да плащаме повече, отколкото е минималната и средната заплата, трябва да сме конкурентни. И сме наясно, че нивата на заплатите ще растат през следващите години. Това е нормално развитие, което ще следим“, каза д-р Отто.

Индия се оказва твърде далеч за производствена база за Европа, а в Украйна „стабилността на структурите се оказва недостатъчно добра“. 

Мениджърът поясни, че в завода в Баховица засега ще се произвеждат т. нар. CSR линии – за селективна каталична редукция, но има резервирано място и за производство на връзки за охлаждане на батерии за електрически автомобили.

Вижте повече в целия видео материал. 

гледано: 8289   Още видео
Рейтинг 1 Рейтинг 2 Рейтинг 3 Рейтинг 4 Рейтинг 5
1 гласа

По статията работиха: Бойчо Попов, редактор Евгения Маринова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Имената на бизнеса
Ритейлът е най-директният и персонализиран разговор с крайния клиент