Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Медии

Юнайтед Груп се споразумя за придобиването на "Нова Телевизия"

Цената на сделката засега не е обявена, очаква се трансакцията да бъде приключена в началото на 2021 година

Юнайтед Груп се споразумя за придобиването на "Нова Телевизия"

Юнайтед Груп, доставчик на телекомуникационни услуги в Югоизточна Европа, обяви официално, че е постигнато споразумение за закупуването на най-голямата българска мултиплатформена медийна компания Нова Броудкастинг Груп от Адванс Медиа груп.

Сделката се очаква да бъде приключена в началото на 2021 година, след като се получат всички необходими одобрения от регулаторните органи. Цената на сделката засега не е обявена. 

Още по темата


Портфолиото на Нова Броудкастинг Груп се състои от 10 телевизионни канала, включително и националната Нова ТВ, най-голямата българска онлайн платформа Нетинфо, която достига до 80% от населението на България всеки месец, както и четири радио станции.

„Ние сме изключително удовлетворени от постигнатото споразумение. Купуваме успешна компания от двама уважавани предприемачи, която има голям потенциал за растеж като част от Юнайтед Груп. Покупката е в унисон с цялостната стратегия  на Юнайтед Груп да се развива едновременно като телекомуникационен и медиен оператор на всички пазари, където присъстваме.  Нова Броудкастинг Груп допълва съществуващите медийни канали на групата и съм убедена, че ще постигнем много добра синергия между всички тях, което ще ни даде още по-голяма възможност да инвестираме в локално съдържание и да достигнем бързо и качествено до аудиторията“, коментира главният изпълнителен директор на Юнайтед Груп госпожа Виктория Боклаг.

„Тази сделка е голям успех и чудесна възможност за NOVA, нейните зрители и клиенти. Бих искал да благодаря на всички, които ни помогнаха да развием водещата търговска медийна група в България. Сделката с Юнайтед Груп ще осигури последващото развитие на NOVA“, заяви главният изпълнителен директор на Адванс Медиа Груп Георги Домусчиев.

Инвестицията е четвъртата поред голяма сделка, откакто BC Partners придобиха Юнайтед Груп през март 2019 година. Платформата на Юнайтед Груп комбинира телекомуникационни оператори с продуценти на съдържание в страните от Югоизточна Европа като част от стратегията за едновременно развитие в телекомуникационния и медийния сектор.  Компанията има над 10 млн. клиенти и 11 000 служители.

По статията работи: Бойчо Попов

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (3)

0
 
2
 
3
преди 3 седмици
Няма профилна снимка
Още една стъпка към медийна концентрация. Преди 40-50 години в САЩ е имало около 200 независими медии. Сега медийните групи са 5-6 и не е ясно дали не работят в някакъв синхрон. Става въпрос за скритите послания, каквито винаги има независимо от формите. Не че няма нужда от кохерентност между хората, а тази кохерентност се създава и чрез наратива. Той е задължителен за да има общност. Въпросът винаги е бил - каква да е той.
1
 
4
 
2
преди 3 седмици
Тая компанийка не я ли въртеше сърбин, агентин на ЦъРъУ ?
Или да?!
2
 
4
 
1
преди 3 седмици
Няма профилна снимка
Тая Нова ТВ, е като *** кон, препродават я през няколко месеца, много лаладжийска телевизия, никога не ми е харесвала.

Още от