Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Tesla разширява плановете за завода си в Германия

В Грюнхайде близо до Берлин трябва да се изграждат и сглобяват всяка година приблизително 500 000 електрически превозни средства от Model 3 и Y

Tesla разширява плановете за завода си в Германия

Тук трябва да бъде изградена новата фабрика на Tesla. Снимка: ЕТА

Американският производител на електрически автомобили Tesla възнамерява да произвежда няколко модела в планираната си фабрика в Бранденбург. В Грюнхайде близо до Берлин трябва да се изграждат и сглобяват всяка година приблизително 500 000 електрически превозни средства от Model 3 и Y, става ясно от съобщение на Държавната служба по околна среда в официалния провинциален вестник за Бранденбург.

Още по темата


Въвеждането в експлоатация трябва да се извърши през юли 2021 г. През 2019 г. компанията достави общо около 367 500 автомобила. 

С обявяването в официалния вестник официално се открива процесът на одобрение на планираната фабрика. В завода в квартал Одер-Шпрее трябва да се настанят преса, цех за леене, каросериен цех, отдел за боядисване, производство на седалки, производство на пластмаси и батерии, както и производството на задвижване и окончателния монтаж.

Предвижда се също централна сграда за захранване и пречиствателна станция. Няколко медии вече съобщиха за производствените планове.

В Официален вестник липсва информация за работните места. Tesla е публикувала обяви за над 30 работни места за „Gigafactory Berlin“ на своя уебсайт, включително за строителен надзорник, ръководител на строителни проекти и т. Нар.  Mechanical Engineering Lead.

Според информацията, предоставена от правителството на Бранденбург, на първи етап в Грюнхайде се планират над 3000 работни места, а след разширяването те могат да се увеличат до 8 000. Районният кмет на Одер-Шпрее Ролф Линдеман (SPD) заяви през декември, че се очаква във фабриката да работят до 4000 души на три смени.

 

По статията работи: Бойчо Попов

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (5)

0
 
4
 
5
georgi_shum до: zelka007
преди 4 месеца
Съгласен, мисълта ми беше, че Мъск успява да намери и мотивира точните хора, така че да вършат страхотна работа!
0
 
4
 
4
zelka007 до: georgi_shum
преди 4 месеца
мхмм ... :)))

в случая обаче Gilbert Passin е човекът зад производството във фабриките . не подценявам въобще Мъск , страхотен организатор и визионер . най-добре вложените му $6,5млн. ... :)))
1
 
6
 
3
khao до: zelka007
преди 4 месеца
Няма профилна снимка
то така се прави, по ефективно и качествено е от колкото да аутсорсваш процеси ... повечето производители (да не кажа всички) са почнали и са били така, докато не са били сменени от някой мастер бизнес куфар !
0
 
6
 
2
georgi_shum до: zelka007
преди 4 месеца
Велик е Мъск баце:)
1
 
10
 
1
преди 4 месеца
смятай ... тези правят всички основни неща по електромобилите си сами във фабриките . използват около 300 доставчици . на входа само суровини , на изхода готови автомобили ...

леярна , преси , шприцове , седалки , електромоторите , електрониката , софтуера ... роботизирани линии за сглобяване ...

Още от Новини
VW обмисля допълнителни съкращения на разходите